Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelanceportal

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er

Så er jeg langt om længe ved at være nogenlunde tilfreds med min freelanceportal. Vil meget gerne modtage konstruktiv kritik samt gode råd på såvel koncept, design som funktionalitet.

www.flexer.dk

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Michael Wolstrup
Flexer.dk – Din IT Freelanceportal

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 Helt klart en fed side, Den bliver nok tung for de små hastigheder. men.. Held og Lykke, tror det bliver en succés

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed side - godt koncept.

Siden er genialt bygget op, har allerede sendt første mail til en freelancer på siden ;)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

rigtig flot side... nem at gå til... og simpel registrering der hverken har for lidt eller for meget .... perfekt... den side skal vi nok blive glade for...

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et par korte ting:

  • En flexer har på mig en klang af en flekstidsmedarbejder, synes der er en lidt negativ klang a fdette.
  • Hvorfor en Mac om toppen.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de pæne ord indtil videre Smile

Navnet har jeg selvfølgelig tænkt en del over, men synes det var svært at finde et meningsfyldt navn som også gav mening. Nu ville findenfreelancer.dk jo ikke sælge Smile Så satser på at det betyder mere at det er noget som klinger end at det har en egentlig betydning. Mac´en er valgt fordi vi vil symboliserer at det er en it freelanceportal, og så er en mac jo rigtig køn efter min mening.

 

 

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hejsa

Fin side;o) Tror ogsaa som der allerede er blevet sagt at der nok skal komme gang i den. Kunne godt have brugt den her for et par uger siden.

Men har dog lige et par forslag:
Den mac du har i toppen, jeg kunne ikke lige se hvad det var... Maaske man kunne saette lidt streger ind, for at markere lidt mere?
Ogsaa den der tip en ven funktion, der synes jeg at du skal lave saadan at den er under hvert opslaaet job.
Andet jeg lige taenker over at, du kun tilbyder virksomheder/freelancere at oprette sig. Hvad hvis en privatperson vil have udarbejdet noget IT-maessigt? Hvis det ikke er meningen at siden henvender sig til private saa er det jo fint nok, men ellers tror jeg maaske du boer aendre dine formuleringer lidt.

Elles saa ser det godt ud, selve funktionerne paa siden er rigtig gennemfoerte;o)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg fatter det ikke, Har oprettet mig derinde.. og jeg kan ikke logge ind :S
har aktiveret mig

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Toppen er pt. ved at blive udarbejdet i flash, og der vil vi selvfølgelig tage jeres ord med i overvejelsen, der er flere som kommentere på det så der skal helt sikkert gøres et eller andet.

Med hensyn til ”tip en ven” er det helet sikkert en god ide, så den skal vi have lavet det er helt sikkert. Den havde jeg ikke lige tænkt på, men fed ide! Smile

Hvad målgruppen angår (virksomhed/privat) er vi lige ved at få en føling med hvad der bliver efterspurgt, vi prioritere meget højt at opretholde et professionelt miljø på siden, derfor hovedsagligt erhverv som start, men vil have den i baghovedet.

Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon loginfelterne er case sensitiv, kan se dit brugernavn er med stort begyndelsesbogstav, måske derfor..

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)