Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er her en tidligere kriminel ,der har lagt det liv på hylden og er succesfuld iværksætter den dag idag?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 05:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger kune jeg godt tænke mig at snakke med en der har vendt sit liv rundt og er en succesfuld iværksætter istedet der må gerne skrives i privat besked vis man ik vil have sat navn på sig selv på amino selvom det er jante tæsk sektionen det her kan det jo skade en virksomhed man har da det jo er en anden slags ting at stå frem med at man har opbygget en succesfuld virksomhed, end at den er opbygget med den baggrund at man var kriminel for nogen stempler altid den fortid.

Og fantastisk side Amino er min første post men har læst en del måneder her inde :) kunne de ik gøre det Amino til obligatorisk studie i folkeskolen så ville man være bedre rustet til hvad der er af problemer før appen kommer ind på din tlf, hvordan det du bestiller på nettet havner dagen efter på din addresse fordi der er nogen kreative mennersker der arbejder dobbelt så mange timer som almindelige mennesker uden der kommer penge ind i det første lange tid fordi de brænder for det deres projekt. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)