Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Copydan på USB-nøgler ??

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag en ferie i Tyrket og køb så de sticks du skal bruge på marked dernede ... så skal du bare lige være opmærksom på kopi-produkter :p

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Tag en ferie i Tyrket og køb så de sticks du skal bruge på marked dernede ... så skal du bare lige være opmærksom på kopi-produkter :p



Der er også mange gode USB-nøgler herhjemme, og til en god pris. - Men bare uden mit logo på ;)

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må nok hellere undersøge prisen på at få eftertrygt logo på dem.
For at give eksterne harddiske væk bliver nok for dyrt.


Men! Selvom jeg køber usb'ere herhjemme (eller i Tyrkiet) - Så skal jeg stadig betale den skide afgift, hver hvis jeg deler ud eller sælger dem..

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Per Bendiksen | DEBEO.dk:
Så skal jeg stadig betale den skide afgift, hver hvis jeg deler ud eller sælger dem..

Så er det vel heller ikke værre - Vi snakker 5,38 kr. det er vel ikke noget der vælter det hele - vi snakker 538 kr. hvis du deler 100 stk. ud....og hvis projektet ikke kan bære det, så er det spørgsmålet om du skal lave USB'ere ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Marwe:

Per Bendiksen | DEBEO.dk:
Så skal jeg stadig betale den skide afgift, hver hvis jeg deler ud eller sælger dem..

Så er det vel heller ikke værre - Vi snakker 5,38 kr. det er vel ikke noget der vælter det hele - vi snakker 538 kr. hvis du deler 100 stk. ud....og hvis projektet ikke kan bære det, så er det spørgsmålet om du skal lave USB'ere ;-)



Det er et princip, om at det er unødigt, og ikke giver mening.

Du skal også "kun" betale 200kr om måneden i licens. - Det bliver det da ikke mindre åndsvagt af?!


Men du kan da betale dem for mig - Du skal nok få et par USB-penne fo det Skype-Wink

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nu skal man jo passe på med at tro at man laver en joke om afgifter er der copydan afgift på data i skyen ?
Tænker icloud ,dropbox og sådanne ting hvor man har alt musik og billeder eventuelt?

Mener den blev indført den afgift på Cder fordi de ik kunne gøre det ulovligt at kopier en cd fra biblioteket
så kom der afgift på blankemedier istedet også usb stik og sd kort det er jo blevet ulovligt nu vis det er gjort teknisk umuligt og kopier man en film på tvet så kryptere den jo usben til tvet så er vel ik det
man deler, og dmr på musik men de glemte at
fjerne afgiften på de blankemedier velkommen til Danmark betal din licens og se prigrammerne til tiden skal du se dem igen koster det igen...

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Per Bendiksen | DEBEO.dk:
Men du kan da betale dem for mig

Jeg kan godt betale Copydan afgiften for dig, hvis jeg også leverer USB'erne, jeg er sikker på at jeg kan matche det laveste tilbud du har fået.

Hvor mange skal du bruge og hvor meget logo skal der på ?

Per Bendiksen | DEBEO.dk:
Det er et princip, om at det er unødigt, og ikke giver mening

Nej, men nu har afgiften været der de seneste 20 år...

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja afgiften har været der i 20 år de burde lave en udløbs dato på lovgivninger så de skulle behandles hver 5 år så der var en politikker der aktivt sku stå inde for deres parti syntes det var en god ide at beholde en afgift på tomme usb nøgler..

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)