Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af brugtstyling.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Alle.

Jeg har desværre ikke tid til at vedligeholde siden brugtstyling.dk længere - derfor påregner jeg et salg inden længe.

Pt. er der ca. 200 daglige unikke besøgende (ifølge analytics) med ca. 80 % trafik fra søgemaskiner og 15 % fra referrals.

Adsense giver ikke andet end håndører, men jeg har længe tænkt på muligheden for at åbne en webshop på siden, samt at sælge lidt annoncer.

Jeg har løbende kørt konkurrencer på siden (ca. 3 gange om året), hvor jeg har kunnet mobilisere omkring 10.000 kr i sponsorpræmier hver gang.

For de statistik-interesserede, kan der ses lidt over besøgende mv. her

Hvad synes du siden er værd i danske kroner? Smile 

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nuværende tidsforbrug på vedligeholdelse er næsten intet - max 1 time om ugen!

Tidligere har jeg brugt mange timer på programmering og tilpasning af siden, men ikke så meget på vedligeholdelse - mere på udvikling.

Siden er bygget op omkring phpbb og er template-baseret. 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bestemt en rigtig flot hjemmeside, men værdien er noget nær umulig at fastsætte.

Jeg synes du bør sætte den til salg hos Aminos virksomhedsbørs, for at se hvad der kommer af bud.

Held & lykke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Poulsen:

Det bestemt en rigtig flot hjemmeside, men værdien er noget nær umulig at fastsætte.

Jeg synes du bør sætte den til salg hos Aminos virksomhedsbørs, for at se hvad der kommer af bud.

Held & lykke

 Det har jeg også gjort - med en prisindikation omkring 25.000 kr.

Problemet er bare, at jeg ikke aner om det er alt for lavt sat - eller om det er for meget forlangt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)