Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælger jeg som produktionsvirksomhed?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino.


Jeg er begyndt at producere mine produkter selv, og er derfor blevet en produktionsvirksomhed. Derfor vil jeg begynde at henvende mig til detailvirksomheder, restauranter osv. Mit spørgsmål går her på, hvordan jeg skal kontakte de virksomheder jeg tænker ville være ideelle at sælge mit produkt til. Skal jeg blot sende en kedelig gammeldags email rundt, og informere virksomhederne om, at vi også er på markedet, eller er der andre der kender til bedre metoder, som fører til mere salg?

Håber at blive lidt klogere på området, hvad gør i der har produktionsvirksomhed selv for at få nye kunder?
Ville også sætte stor pris på en privat besked, hvis nogle har input.


//Jeppe

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må ikke sende e-mails ud, uden at have fået lov først. Så der er telefonen. Du kan også sende et flot tilbud afsted med posten :-)

www.dinformue.dk

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emma.

Er du sikker på at det også gælder B2B? - Jeg er med på, at man hverken må sende emails, trappe op foran hoveddøren eller smide noget ind af brevsmækken ifht dørsalgsloven til private uden deres accept.

Mener dog ikke at det er gældende B2B, her har jeg tværtimod hørt, at man bare kan slå sig løs.. - Men måske du har ret, hvor har du hørt det? I så fald har jeg lært noget nyt i dag :-)

Jeppe.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Mohn Christensen:
Mener dog ikke at det er gældende B2B, her har jeg tværtimod hørt, at man bare kan slå sig løs.

Der er ifølge loven ikke forskel på, om modtageren er erhverv eller privatperson.

Markedsføringslovens § 6, stk. 1, forbyder udsendelse af reklamer via elektronisk post, telefax eller automatisk opkaldssystem. Forbuddet gælder dog ikke, hvis modtageren af reklamen forudgående har anmodet om at få reklamen på denne måde. Forbuddet gælder, hvad enten modtageren er forbruger, erhvervsdrivende eller en offentlig myndighed.

Bestemmelsen omfatter reklamehenvendelser i bred forstand – dvs. både reklame for konkrete varer eller ydelser, men også henvendelser, der alene har til formål at skabe opmærksomhed om den erhvervsdrivendes navn (branding).

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det John. Så blev jeg det klogere.

//Jeppe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)