Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger samarbejdspartner til større hjemmeside

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe ja det har du ret i men jeg søger også hjælp andre steder, så hvis folk ikke vil kan de lade vær, jeg søger kun seriøse hurtige folk, der er på med det samme jeg bruger ikke måneder på at søge partner

Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

davs:

hehe ja det har du ret i men jeg søger også hjælp andre steder, så hvis folk ikke vil kan de lade vær, jeg søger kun seriøse hurtige folk, der er på med det samme jeg bruger ikke måneder på at søge partner

Ok så :)

Brug for nyt webhotel? Brug denne UnoEuro rabatkode 2017

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

enden vil folk eller vil de ikke, fordi jeg kan blive ved med at skrive det og det og det, jeg vil hellere tage den i privat også derfra kan man begynde at stille spørgsmål osv

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

forstår du at dommedagen er på vej, jeg har desværre ikke tid til alt det her langsomme noget desværre jeg skal kalde til, dette er min pligt på jorden og ikke så meget andet hvis folk havde læst på deres lektie i denne verden, ville i vide hvad dette betød, derfor har jeg ikke gennem tænkt det godt nok og jeg har ikke tid, til at folk spilder min dyrebare tid desværre 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

davs:

forstår du at dommedagen er på vej, jeg har desværre ikke tid til alt det her langsomme noget desværre jeg skal kalde til, dette er min pligt på jorden og ikke så meget andet hvis folk havde læst på deres lektie i denne verden, ville i vide hvad dette betød, derfor har jeg ikke gennem tænkt det godt nok og jeg har ikke tid, til at folk spilder min dyrebare tid desværre 

Hvis du er sådan en stor nød for at finde en udvikler til at lave en blog som du allerede har linket til, så må du jo hellere skrive at opgaven er gennemført så du kan komme tilbage og forberede dig på dommedag.

En bedre beskrivelse af opgaven vil kun gavne dig, hvis du ikke har den tid som det tager at udføre en lille opgave som dette, hvordan kan du så have tid til at beskrive hvorfor du ikke har beskrevet det godt nok i første omgang.

Store anerkendte virksomheder har svært ved at finde gode folk, så tror du at den person du har stået og ventet på bare falder ned i dit skød uden den mindste beskrivelse af opgaven?

Nu skal jeg ikke kritisere din tror eller blande min egen ind her, men har du en ca dato på dommedag, den kan jo evt bruges som deadline på dit jobopslag.

Godt nytår

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

okay en der gerne vil diskutere :) hehe der er kun en der ved hvornår dommedagen kommer det er allah, fordi allah det er den eneste gud der findes, er allah, allah kender dtil det skjulte i vores sjæl eller hjerte hvordan du selv vil beskrive, det allah har viden om dig som du ikke selv ved noget om, ja men jeg forstår godt hvad du mener, med dette men jeg vil hellere skrive på min blog end jeg vil skrive 10 sider investorer sider som er ligegyldig for mig i sidste ende, jeg skal nok finde nogle at samarbejde med på et tidpunkt problemet er bare at folk er vildfaren, i denne her verden og det er så min opgave at retlede dem derfor vil jeg ikke skrive flere, sider her omkring hjælp fordi jeg heller ville skrive på min blog

Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Arh ro på davs. 

Men som alle øvrige allerede har skrevet, så virker dit opslag hamrende useriøst, og kan godt forstå folk ikke vil bruge en masse timer på et useriøst projekt.

Hvis du vil forlange noget af folk, så skal du som minimum have et seriøst og gennemtænkt projekt.

Fint nok at du har din tro, fred være med det. Meeen tror nu ikke at Gud, Allah, Budda eller nogen som helst anden "fiktiv" person ved hvad der sker i fremtiden :-)

Op på hesten og kom med en detaljeret beskrivelse, så kan det være du er heldig at finde en som vil hjælpe..

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe ja ja men folk forstår ikke hvad der er forgået det er problemet, en anden ting der står af dommedagen vil komme på en fredag, osv jeg ved en hel del og har viden ikke mange andre har, så det er ikke noget problem for mig men ja self forstår jeg godt hvad i mener med det, men jeg har seriøst bare ikke tid til det fordi mennesker altid skal spilde min tid mere eller mindre og det må man ikke, men det er nu også lige meget når man ikke har læst på sin lektie i denne her verden, men som sagt jeg bruger ikke meget tid på at sidde og lave et projekt på det og det, jeg kan skam selv programmere men tager bare en del tid, og det er det jeg ikke har så meget af

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej davs.

Jeg tror nu ikke du skulle have brugt meget mere tid, end du har brugt på at skrive, at du ikke vil skrive mere.
Jeg kan slet ikke lure hvad du søger ud fra det du skriver... og så er det svært for kvalificerede folk (jeg selv inkl., tror jeg) at byde ind.

Fortsat god dag. :)

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det kan du have ret i men jeg skal kunne koncentrer mig om at skrive mine tekster og ikke noget andet, så må den anden part stå for alt andet, jeg vil ikke lave en debat ud af dette her, det er bedre at tage det hen af vejen nemlig, også kan folk vurdere om det er noget for dem, jeg siger ikke at folk skal begynde at bygge en hjemmeside i kodning også bliver det ikke, til noget alligevel nej slet ikke det ville være spild af tid, men folk kunne jo selv spørge hvad man har brug for ud over en programmør, som sagt kan jeg dog godt selv kode det men hvis det skal være godt og jeg selv skal lægge det på nettet, så nej fordi jeg går ikke op i systemets verden det er jeg totalt ligeglad med, det er derfor jeg ikke gider bruge tid på sådan noget, så vil jeg hellere finde en lettere vej frem end jeg skal sidde og vente på det og det, så hellere have en partner som kan stå for det også står jeg for det jeg selv skal stå for, partneren skal dog nok få en del mere i kontanter da de kommer eller den kommer til at stå for meget, af det store arbejde fordi det er jo let nok bare at skrive med ud over det skal der også gøres sådan og sådan, og det er det jeg ikke gider spilde min egen tid på derfor kommer partneren eller partnerne til at få en del mere end jeg selv gør og det er også fint nok, så længe folk ikke spilder min tid på alt muligt andet, da tingene skal være på nettet sammen dag helst som jeg sender, teksterne til partneren eller partnerne, det er det jeg mener med at det ligesom skal gå lidt hurtigt, man kan jo ikke kode hurtigere end man gør det skal jo heller ikke være noget der ikke ser halv pænt ud, osv ved godt det tager tid med kodning osv, det er skam også fint nok men ud over det, kommer de eller den også til at stå for meget eller mange andre ting som jeg heller ikke kan finde ud af fordi som sagt, går jeg ikke op i dette fordi jeg går en helt anden vej end mange andre i denne her verden, så derfor er der en støre andel til partneren i forhold til kapital der kommer ind, og jeg kunne blive ved og ved men som sagt jeg skriver ikke til en investorer eller ap møller eller noget, så derfor vil jeg ikke skrive meget mere med mindre der er nogle spørgsmål omkring det eller det,

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)