Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger samarbejdspartner til større hjemmeside

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Det er helt fair. Jeg prøvede blot at hjælpe. Jeg er programmør og laver online løsninger. Så din målgruppe er f.eks. mig. Men fordi jeg ikke kan se, hvad opgaven tilnærmelsesvist går ud på, vil jeg selvfølgelig ikke byde ind. Jeg ville genoverveje det med tiden - du risikerer den anden vej, at skulle skrive privat med flere udviklere, hvor i måske finder ud af hen ad vejen, at de ikke kan løse opgaven for dig, simpelthen fordi de ikke vidste hvad opgaven præcist var.

Held og lykke med projektet. :)

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

min mål grupper dække dem der har lyst fordi, det kan man ikke sige noget om fordi man skal tænke over hvad man siger i dette liv osv, men nok om det hvad er det du ikke kan se, det er det jeg ikke forstår noget af mit projekt kommer til at tage langtid, undervejs skal jeg dog nok skrive hvad der skal står fx der og der, men, det går ud på at programøren skal mere eller mindre kun gå op i hjemmesiden, og ud over det mangler jeg nogle til regnskab osv, derfor skriver jeg som jeg skriver fordi jeg tror ikke det er en enkelt person der ville kunne klare denne opgave, det er derfor jeg mere eller mindre skriver større opgave fordi jeg helst søger en virksomhed der har flere ansatte, grunden til dette er fordi at jeg gerne vil kunne have tingene til at lægge på med det samme, eller mindst dagen efter fordi som sagt sidder jeg selv og skriver dag og nat, og det her skal mere eller mindre går hurtigt angående teksterne på hjemmeside men ellers er det fint nok med en der tager opgaven, og undervejs kan man snakke om det og det, fordi jeg kunne helst tænke mig at man gik ind i en virkesomhed sammen, eller man gjorde det på en anden måde og det er der den kniber med folk i sidste ende fordi, der er en der siger sådan og der er en anden der vil det og så kommer der en hel 3 part som måske gør sådan og sådan, og det er ikke fordi det ikke er fint nok med sådan og sådan, problemet er bare at tingene og partnerskabet skal kunne fungere ellers går det ikke, jeg går ikke igang med sådan et projekt også står jeg uden noget i sidste ende angående koder password osv, så derfor skal man kunne tage dette seriøst omkring det og det, fordi jeg stoler ikke på så mange mennesker i denne her verden man skal godt nok vise sit vær hvis, man skal arbejde sammen med mig 

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

davs:
det er derfor jeg mere eller mindre skriver større opgave fordi jeg helst søger en virksomhed der har flere ansatte

Og hvad får de så for at lave din hjemmeside?

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan alle tro hvad vi vil og jeg respektere din tro, det som jeg ikke respektere er tids spildende folk, du har nu skrevet flere lange indlæg i stedet for at skrive opgave ordenligt første gang.

Du har hermed ikke blot spildt mange erfarende udvikleres tid med også din egen, som du netop kunne have brugt på din blog.

Du gennemtænker ikke rigtig hvad du foretager dig på nettet?

P.S. På din blog bør du overveje hvad en ny linje er, det vil gavne dine tekster.

Fra Gistrup
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 40
Fra  Mersholm Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ny linje? Er det ikke sådan lidt 90'er agtigt? :-) haha

Professionel it-rådgivning. Speciale i udvikling og administration. +45 4166 7765

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

kommer an på hvad man koder i eller om det er blog sjov, om kommer an på hvor meget man lægger i arbejdet hvis det er god service, eller det er mere eller mindre for sjovt for folk, ikke meget men passer du dit job og tager det seriøst kan der godt snakkes godt om det 

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe mange tak har du nok ret i, er ikke god til det men da der kommer til at stå meget mere end det der står i forvejen bliver jeg nød til det, det burde ikke være svært enden er man på ellers så er man ikke, livet er ikke så svært i gør jeres liv meget indviklet synes jeg, men det skal jeg ikke blande mig sorry 

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

davs:

kommer an på hvad man koder i eller om det er blog sjov, om kommer an på hvor meget man lægger i arbejdet hvis det er god service, eller det er mere eller mindre for sjovt for folk, ikke meget men passer du dit job og tager det seriøst kan der godt snakkes godt om det 

Jeg kan så forstå at du blot gør hvad du gør for sjov, vi andre lever af det og tager det seriøst.

Hvis du som blogger ikke formår at skriv en tekst til en opgave, men kan debattere hvorfor du ikke bare gøre tingene ordenligt første gang, så må du da virkelig finde dig noget andet at lave.

Vi har på AMINO kommer med råd og vejledning som du blankt afviser og virker derved bedreviden, useriøs, dum og for at være ærlig en arrogant idiot.

Hvis du ikke ønsker råd eller vejledning, så virker det som det forkerte sted at dele din opgave på et debat forum, der er netop lavet en sektion her på siden som hedder "Freelancer", hvilket du bør prøve at tage i brug.

Jeg står frem med navn og kontakt oplysninger uden at søge en sjæl, men du som søger hjælp står ikke engang frem med dit navn. Jeg synes at denne tråd er pinlig og sørgelig.

Fortsat god onsdag, du vil ikke høre mere fra mig.

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du gerne vil bede om mit navn det kan jeg godt jeg er din profet i denne her verden, hvad hedder jeg muhammad, men jeg gider ikke stå frem med navn da det ikke hjælper noget alligevel fordi folk ikke tror på noget alligevel, derfor har jeg for travlt til alt muligt sjov frem og tilbage, da jeg ved der er mange useriøse folk her inde, har dog været er før

det er det ene og det andet er at du ikke må spilde min tid i denne her verden, men det er fint nok hvis du ikke ved det, det kan jeg dog godt gå med til, men ligefrem at skrive ting det ikke er så godt det vil jeg ikke acceptere, fordi jeg har ikke gjort dig noget som helst hvis du ikke kan lide det, så lad vær med at følge med i debatten så let er det dog, jeg gider ikke bruge min tid på at diskutere sådan nogle ting her fordi jeg ved ikke hvor langtid jeg skal være her derfor, virker dette her useriøst det kan du have ret i men der, er ikke noget her der er useriøst

fra min side af jeg tænker dog på jer andre frem for mig selv, derfor virker dette useriøst og det beklager jeg, men du må også se det for min side af jeg har en kæmpe opgave her 

så beklager hvis det ikke er godt nok jeg tænker bare på en anden måde end hvad i gør og jeg tænker en hel anden vej men nok om det, du må også have en god aften 

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)