Kære Aminoer, Beklager hvis dette ses som et surt opstød. Jeg driver en webshop, og vi spilder simpelthen for meget tid på bogføringen, hvilket vi naturligvis hellere vil gøre det vi er gode til: at sælge. Vi investerede i en integrationspakke fra IEX Integration, der gjorde, at alle vores salg automatisk ville blive bogført til Dinero. IEX tager en pris af 49 om måneden for at yde integrationen, hvilket egentligt er okay - alene deres oprettelsesgebyr er dog dyrere end et halvt års integration. Trist. Vi havde lige skiftet over til Dinero, og havde derfor noget pro til gode (9 dages start). Alt kørte faktisk fornuftigt, men nu hvor vi ikke længere er pro-medlem (og overhovedet ikke har brug for pro-funktionerne), gider vi ikke opgradere til pro. Problemet kommer nu, at vores salg ikke længere bliver bogført. Vi sidder nu med Dinero der beder os have en pro-version for at kunne bruge den integration, vi også har betalt? .. dette gør lige, at vores 49 om måneden hejser sig til omkring 200-220 DKK om måneden. Det er selvfølgelig småbeløb, men ikke noget vi gider betale på nuværende tidspunkt. Er der andre løsninger? Er der nogle, der har udarbejdet deres egen API, som vi måske må få adgang til, eller noget? |
Hej Christian
Du skal være Dinero Pro for at bruge vores API, så det er eneste mulighed.
Vi får ikke noget fra IEX og tjener kun vores penge på Pro kunder.
Du skal huske at du også får bogholderhjælp 75 timer om ugen, så du skal ikke kontakte os mange gange, før du har sparet dit Pro abb. ind på de penge du har sparet på en fagmand.
Godt nytår.
De bedste hilsner
Martin