Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selskabs adresse. HJÆLP.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg står og skal starte et IVS selskab, men jeg er i tvivl omkring hvilke lovgivninger der er omkring adresse. Jeg bor selv til leje og har ikke mulighed for at kunne have adressen hos mig grundet min lejekontrakt.

Jeg har hørt også hørt fra nogle kammerater at man ikke kan have adresse som selskab i en almen bolig (EJET-HUS),  Er det korrekt eller skal jeg ud og leje en postboks?

-Mathis

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan ha den hvor du vil - men det skal være en rigtig adresse hvor man kan komme i kontakt med personer - hus - lejlighed (forudsat der ikke er forbud mod erhverv) eller hos advokat, kontorhotel osv - men IKKE postboks - det er ikke lovligt - du kan bruge familie eller hvem du vil, bare ikke postboks typen

Jeg går ud fra, at du er 100% vel overvejet med at det SKAL være IVS og ikke personlig virksomhed. Det kan der være gode grunde til, men der kan være mindst lige så gode grunde til at vælge personlig virksomhed som er billigere, mindre administration, ikke krav om lovpligtig arbejdsskade - kan bruge personlig konto hvis bank er med på den, og let at afvikle hvis man fortryder - se evt forskelle http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html 

Hvis du er overbevist op IVS, så overvej min E-bog eller paper-back IVS som gennemgår stiftelse, regler, lovpligter som kommer bag på en del, registreringer, skat, moms, ejeraftaler og meget andet i letlæst form http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/ivs.html 

god vind med det    vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret John.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Simplia Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få en adresse billigt.

Jeg har f.eks. en virtuel adresse hos Regus.

For 450 kr. om måneden får jeg adresse hos dem midt på nørreport og de håndtere alt min post. De indskanner endda posten for dig hvis du beder dem om det :-)

Du kan jo google "virtuelt kontor" så kan du læse mere om emnet.

Vh Christian Fessel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)