Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris/Ros af min nye shop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  med jer 

 

Har lige startet ny online shop og vil i den forbindelse gerne høre Ris/Ros

 

Glædelig jul Big Smile

Mvh

Tinna

www.dameshop.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den ser fin ud. Det er du sluppet godt fra. Yes

 Held og lykke..

Fra Odense SØ
Tilmeldt 23. Nov 07
Indlæg ialt: 35
Fra  Konfliktpartner.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tinna

tillykke med din nye shop.

Jeg synes, egentlig det ser pænt og overskueligt ud.

Jeg synes dog, at du skal gennemgå det sproglige, både den måde det skriver på og for korrekturfejl.

Du skal osse tænke på, at dine fine varer ikke helt for den præsentation de har fortjent. Fx er det svært at se billederne af bluserne - når man køber noget på nettet vil man jo gerne virkelig have et godt billede - fornemmelse af det. Og taskerne er også lidt svære at se, synes jeg.

Mvh.

Eva

EMKom

www.emkom.dk - kommunikaiton, innovation og analyse

Mvh. Eva Maria Knudsen

 www.2hjem.dk - til forældre der bor hver for sig  

Tilmeldt 21. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med din shop

 

Den  har et rigtigt flot design,  og det er let at finde rundt på shoppen.

Så herfra rigtig fin shop

 

 

Vh

Anne Mette

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot, lækkert design, gode farver god overensstemmelse mellem layout og målgruppe så Yes herfra.

Men skal jeg være pernittengryn og det er jeg jo Wink så kunne du godt, som der er nævnt, gøre lidt mere ud af dine billeder jeg er ikke sikker på at det ville give noget men de lever ikke helt op til standarden. Der kunne også godt arbejdes lidt med produktlistningen den er meget standard osCommerce (og det er der ikke så meget positivt at sige til andet end at det kan det det skal)

Har du selv kodet det eller har du købt en færdig løsning? Jeg ville rigtig gerne vide hvilken contribution der er brugt til at vise dine store billeder. Jeg har set den før men din var bare lige en tak bedre. 

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja tillykke med shoppen. Fedt at endnu en springer ud med egen webshop.

Din hvide 'kolonne' til højre på alle siderne med 'kontaktannoncen' ;-) øverst, kan du bruge bedre. Det eneste du har i den ind til videre er billedet med den nydelige dame, hvilket giver en masse tomt space der bare er hvidt. Du kan fx fylde nogle bokse som dem du har i venstre side ind, med forskellig relevant information, tilbud el.lign ind under kontaktannoncen.

Nu jeg nævner damen, synes jeg det er underligt med et tydeligt headset der (i mine øjne) lægger op til telefonisk kontakt, refererer til en e-mail-kontaktside. En meget lille ting, og måske også ligegyldigt, men synes ikke du skal illustrere kontakt via e-mail med et headset.

Ellers synes jeg at du er lykkedes rigtig godt med din side, men er enig i kritikpunkterne vedr. billederne og teksterne.

God jul, og held og lykke med din shop.

Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Tinna

Jeg synes du har fået en flot butik op at køre.

Eneste anke fra mig er, at jeg ikke kan finde din mailadresse, men skal sende via en formular der ikke giver mig mulighed for at følge op i min "sendt" bakke. Men måske er det bare mig der finder dette iriterende ?

Jeg har lagt et link til din butik ind på kids-domain.dk under 'Link til butikker'. Hvis du vil have en annonce ind under 'Mor diverse' giver jeg 2 måneders gratis løbetid. Du opretter selv din annonce efter at have oprettet din konto. Du kan lige maile mig hvis du er i tvivl om noget eller vil have mere info :o)

Mvh Jørgen Christensen

PS: Jeg åbner snart family-shopping.dk hvor Mor/Damer får mere opmærksomhed. Men det kan vi jo vende tilbage til. 

 

 

 

 

 

jfc
Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

 Big Smile

Tak for at i har brugt tid på at kigge min dameshop igemmen,det er dejligt med de postive svar det varmer.

Jeg synes selv at den er blevet super flot,jeg har selv fået  15 mennesker til at kigge på den og de synes også det var en flot og let at finde ud af .

ang spørgsmål;

Løsningen er en færdig købt .    

Ang headset så er tlf nr kommet på ,men det var også menningen

Ang den hvide kolone under damen , så er det menningen jeg ønsker ikke for meget tekst   vil gerne køre siden så enkel som muligt.

 

Mvh

Tinna

www.dameshop.dk

 

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)