Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visa til partner ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ren Teoretisk ...

Jeg ejer en lille virksomhed i DK, og har mulighed for at ekspandere til andre lande i EU.
Samtidig har jeg en potentiel samarbejdspartner, bosat i et land uden for EU...
 
Hvad er mulighederne for at invitere denne person til Danmark i forretningsøjemed - VISA, invitation mm... ??

De bedste hilsener  /  Best regards

Mark Ceesay

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor længe skal han være her?

Er det kun et forretningsbesøg, så er det vel bare at gå ind www.flybillet.dk skal personen være her i længere tid, så kommer det an på længden af hans ophold der i landet...

Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt baggrund:

Jeg har tit været i Vestafrika, for at pleje en lille nebengeschäft jeg startede i sin tid. Dertil har jeg en ven, i Vestafrika, som tager sig af den daglige drift, samt hjælper mig under mine ophold dernede.
 
Det drejer sig om en meget nær og betroede ung mand, hvis lige jeg aldrig har set mage til...
Han snakker 5 forskellige sprog mere eller mindre flydende, han er ekstremt åben og så er han innovativ og idérig som bare f....! Hver gang vi har haft en længere samtale, bobler det inden i mig for at lave et eller andet sammen med ham. Han har virkelig potentialet for at blive noget stort og det er bare så synd at han dernede, ikke har mulighederne for at udnytte sine evner.
 
Vi har snakket om muligheden for at han kan arbejde for/med mig i mit firma.
Jeg har gang i nogle forskellige småprojekter - deriblandt noget abbonementudbydelse af bl.a. mobil og fastnet, el og gas, samt andet. Dette foregår gennem direct marketing (multilevel marketing). På det område kunne han udgøre et kæmpe aktiv i forretningen, gennem sine sproglige færdigheder.
 
Tanken var at han skulle her til Danmark for at vi kunne slå hovederne sammen. Herfra skulle han så udvide til andre EU lande.
 
På nuværende tidspunkt kan jeg finansiere udgifterne til flybillet, ophold mm. gennem forretningerne dernede.
 
Nu er spørgsmålet så bare hvad der kræves af visa, opholdstilladelse og andet, for at vi kan realisere vores planer??
Det er så her i aminoer kommer ind i billedet...
 
Mvh
Mark Ceesay

De bedste hilsener  /  Best regards

Mark Ceesay

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var forleden til foredrag med en af bagmændende hos http://www.startupcompany.dk/ og han har netop startet en række firmaer op med nogle folk i Afrika og den slags.

Det kan være han kan give dig nogle gode råd med på vejen, han lød yderst kompetent til foredraget.
 
EDIT: det var David Madié, du kan finde kontaktoplysninger om ham på siden. 
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay takker

 

De bedste hilsener  /  Best regards

Mark Ceesay

Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogle andre der evt kunne komme med noget feedback?

De bedste hilsener  /  Best regards

Mark Ceesay

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)