Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner der kan lave hjemmeside søges.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino

Jeg har en ide, men ærligt talt så er mine kompetencer på visse områder begrænset. 

Min ide går ganske simpelt ud på at lave en hjemmeside hvor man kan hente tilbud på en ny bil. Det skal ikke være til brugt bil marked, men splint og nye biler til private og senere b2b biler. 

Hjemmesiden der havde jeg forestillet mig at den skal fungere på den måde at private der søger tilbud på en ny bil, de kan gå ind på hjemmeside også skrive oplysninger om krav, pris, udstyr, hvor mange personer den skal bruges til. f.eks. at der skal være anhænger træk, der skal være tagbøjler, der skal være AC, der skal være isofix, budget på f.eks 150.000 kr. osv osv. jo flere oplysninger jo bedre.

Derefter kan bilforhandlerne købe disse leads for x antal kroner (jeg tænker 100 kr. eks. moms) De kan derefter se oplysninger fra den potentielle køber. Navn, tlf. nr. træffe tid. alt hvad køber har skrevet ind, også gribe knoglen og ringe direkte til den køber. 

Fordelene ved dette er, at forhandler for købere andre steder fra end deres normale kundekreds område. (som regel handles der i lokal området) og i år 2014 blev der importeret knap 220.000 nye biler til danmark, og det tal blev større i 2015 og eksperter siger at det tal vækster i fremtiden, og et bid af den kage skal gå igennem denne side.! (de 220.000 nye biler er både privat og til erhverv) 

Denne ide til tænkes også at det skal foregå region mæsigt, det vil sige at alle forhandlere i en region kan købe disse leads, og dermed træder der også fordel for den private køber. Fordi man er på ingen måde tvunget til at tage imod det første og det bedste, men høre hvad nr. 2 og nr. 3 har at tilbyde, og personligt for mig selv, jeg bor i viby nær Aarhus der vil jeg da gerne komme til silkeborg hvis tilbuddet er bedre der. 

Jeg har dog skrevet en forretnings plan, jeg har allerede kontaktet nogle bilforhandlere, og nogle bilforhandlere kan godt se lidt i det, og andre svare ikke og en enkelt har skrevet han ikke kan se noget i dette, da han kun vil have kunder i lokal området. 

Det jeg søger er en der kan stå for at lave hjemmesidden, evt. også har noget forstand på regnskabbet. (det sidste er ikke nødvendigt, hvis du bare kan kode en hjemmeside, så finder vi en bagefter som kan stå for regnskab) Det er dog en meget kort beskrivelse af ideen, men det beskriver det meget godt hvad det går ud på. Jeg søger IKKE et firma der laver hjemmesider, jeg søger en PARTNER, vi skal dele 50/50 om alt også indskuddet, profitten, timerne, tårne, sveddet, bloddet :D Du skal også komme fra Østjylland, længest væk Midtjylland. Jeg vil have en afstand fra start så vi kan ses face 2 face, jeg vil også møde dig inden vi begynder på noget, måle, veje, se dig osv osv. :D også omvendt. 

Jeg er selv sælger, har arbejdet med salg de sidste 5 år. Face 2 face, telemarketing. Jeg kan selv ligge nogle penge i projektet. Jeg har talt med utroligt mange i min omgangs kreds der siger jeg skal gøre noget ved denne ide. Jeg havde dog en partner på et tidspunkt der kunne kode hjemmesider, men der kunne gå 2-3 dage før jeg fik et svar, og det var en stavelses svar og jeg skulle hive alt ud af ham, og jeg har fuldt respekt for at man har familie fordi det har jeg selv. Hvis du ikke mener du er klar til at ligge blod, sved, tåre og tid i et projekt så lad vær med at skriv. Skriv hvis det har din interesse, og du bare ved dette lille stykke skrift kan se en ide og du vil høre det fra mig af personligt, så SKRIV. Skriv også kun hvis de strenge krav jeg stiller holder stik. Så kan vi mødes og se hinanden an, drikke noget kaffe

Glæder mig til at se svar, hvis du ikke vil skrive her, skriv til aronrandrup@gmail.com 

God aften

Aron Jensen

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

fin idé og det kan sikkert blive en succes - men det er vel lidt ligesom autooffer.dk tilbyder som du vil lave (ikke at det skal afholde dig)

Held og lykke med projektet

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak, ja kan godt se den minder om det min ide, eller min ide minder om deres :D 

Jeg giver gas ;) 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som et projekt der godt kunne være potentiale i.
Måske du kan udvikle systemet sammen med en studerende på f.eks. webintegrator- eller højere studie. Prøv at kontakte de forskellige skoler der udbyder de relevante uddannelser.
(Hvor i landet befinder du dig?)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Paw Jeppesen:

(Hvor i landet befinder du dig?)

Fik lige nærlæst dit indlæg igen og så at du skriver at du er fra Viby J. 

Prøv at tage fat i viden Djurs (Grenå tekniske skole) som udbyder web-integrator i Aarhus. De har 1-2 forløb á 3-4 ugers varighed, hvor eleverne skal i "praktisk". Tror dit projekt kunne være en muligt for en mindre, men super skarp, gruppe. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt tak skal du have :) 

tror også selv på det, og det skal i luften. Jeg vil tage kontakt til dem. 

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Marwe:

Hejsa,

fin idé og det kan sikkert blive en succes - men det er vel lidt ligesom autooffer.dk tilbyder som du vil lave (ikke at det skal afholde dig)

Held og lykke med projektet

Der er også letsauto.dk og et par andre som jeg har læst om

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)