Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmering - hvor skal jeg gå hen?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg er ung og grøn i iværksætteri branchen, men er kommet en ide som jeg gerne vil gå videre med til næste stadie. Min ide indeholder et program på internettet og en app, som jeg skal kunne styre, opdatere og ændre med jævne mellemrum.

Jeg bor i Australien, går ud fra at der ikke er nogle problemer med at få det lavet af et dansk firma - fortæl endeligt hvis i ved noget.

Hvor kan jeg finde nogle som kan lave et fornuftigt stykke arbejde for mig, og hvor meget koster så noget. -jeg er 16 år, så skal ud og tjene alle pengene til firmaet selv

Tak på forhånd

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Kasper

Nej du kan sagtens få både webside og app udviklet af et dansk firma, men det er ikke gratis - hvor meget det koster er svært at sige noget om uden at kende detaljerne, men jeg er sjældent stødt på projekter af den slags der kunne løftes for under 100.000 kr hvis det skal laves i Danmark.

Et alternativ er at kigge efter en offshore udvikler, her er prisen noget lavere, men det kommer også med nogle risici, de er dog nok ikke større end med en dansk udvikler da du selv sidder i Australien - Du kan læse mere om denne mulighed her: http://www.mhn-consulting.com/fa-succes-med-udviklere-fra-hele-verden/

Held og Lykke med dit projekt

//Morten

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

En anden mulighed kunne være at du finder en programmør, som er interesseret i at udvikle idéen sammen med dig. Du kan ligefrem være heldig og finde en i dit lokalområde. Det vil spare dig for mange omkostninger i opstartsfasen, og du vil sikkert kunne komme noget hurtigere i gang med din idé. 

Held og lykke med det :)

Mvh Thomas

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du skal selvfølgelig ikke ud i offshoring/outsourcing ... det er noget store virksomheder med million-budgetter _heller ikke_ kan finde ud af. Det er super svært at få til at fungere - og det er _ikke_ billigt.

Det bedste ville være at du satte dig ned og lærte at programmere selv ... så svært er det heller ikke, du er 16 år gammel, som ung lærer man hurtigt. Derudover er det en evne som jeg godt vil garantere dig vil komme dig til gavn fremadrettet :-)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Du skal selvfølgelig ikke ud i offshoring/outsourcing ... det er noget store virksomheder med million-budgetter _heller ikke_ kan finde ud af. Det er super svært at få til at fungere - og det er _ikke_ billigt.

men, hvis man sidder i Australien og anvender et dansk udviklingshus, er det så ikke offshoring/outsourcing ? Wink

//Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)