Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er det konverteringen falder?. CCPS.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har læst meget god feedback til forskellige webshops herinde og læst Hr. Thorborgs bog "E-pusher". Jeg ville dog gerne have lidt mere konkret kritik til en webshop jeg arbejder med nu her. Vi har ret aktive Adwords og har fornuftigt med besøgende, der er bare meget få der konverterer. Vi har selvfølgelig en del drømme produkter som folk måske i højere grad surfer rundt og kigger på.  Men hvilke faktorer spiller ind for jer derude?.

Lagerstatus?

Billeder?

Navigation?

Priser?

Takker mange gange for hjælpen :)

Med Venlig Hilsen

Rasmus Toustrup
MarketIT.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

All of the above! Jeg er et utålmodigt menneske der lever i en verden med ufatttelig mange webshops jeg gider simpelthen ikke spilde min tid på at prøve og finde rundt på en dårligt lavet side.

Lagerstatus: Ja hvis du ikke har varen på lager så skal der stå hvornår jeg får den! Jeg er møg træt af f.eks. edbbutikker der angiver at have varen og så når man bestiller så går der flere uger fordi den lige var udsolgt hos leverandøren. Jeg handler kun en gang sådanne steder, og ofte afbestiller jeg min ordre når jeg finder ud af den ikke liver leveret som forventet.

Billeder: Ja jeg kan jo ikke se varen i virkeligheden og vil ikke gætte mig til hvad det er jeg køber! Men det kommer selvfølgelig lidt an på hvad det er jeg køber. Men for at tage et eksempel så ved alle jo godt hvordan en CD ser ud og et lille billed af coveret er jo nok. Men jeg er hysterisk med kvaliteten på grafik og jeg har rippet mine små 300 CD'er og lagt ind i windows hvor jeg så kan se covers osv. Jeg er også luddoven så hvis jeg kan springe over hvor gæret er lavest så gør jeg det. Der er en enkelt online musikbutik som har billederne i en fornuftig størrelse og jeg bruger tit deres billeder når jeg ordner mine CD'er og ligger dem ind. Det betyder også at de gange jeg skal købe noget musik på nettet der handler jeg hos dem hver gang hvis de har det jeg vil have.

Navigation: Hvis jeg ikke finder varen ved søgefunktionen eller via en MEGET let gennemskuelig menu så er jeg smuttet. Hvis din side kommer frem på google og jeg har søgt efter et produkt så forventer jeg at lande et sted hvor jeg kan finde det meget hurtigt. Forestil dig der var en forhindringsbane i indgangspartiet til dit supermarked du lige skulle i gennem og når du kom ind så var alle reolerne dækket til så du skulle løfte afdækningen for at se hvad der stod der. Ville du handle der?

Priser: Det skal selvfølgelig stå tydeligt hvad det koster, jeg vil ikke gætte på det, eller overraskes når jeg kommer til bestillingen. Om varen er 5 eller 10 kroner dyrer er ikke så vigtigt for mig personligt, og i modsætning til mange andre kunder så forventer jeg ikke at få mine varer sendt gratis det er mit valg at købe det på nettet så må jeg jo også betale for det. 

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)