Jeg har været lidt rundt på nettet for at finde et stykke software der kan håndtere IT support (jf. ITIL, med incidents, change osv.), registrering af timer på kunder og sager. Her ud over vil jeg jo rigtigt gerne have linket noget salg og fakturering ind i dette også.
Er der nogen her inde der har erfaring med sådan software? Jeg har kigget på en del, men "strander" lidt på at man skal have 2-3 forskellige stykker software for at løse noget der burde være relativt "lige til", og hvad så lige med kompatibilitet mellem de forskellige produkter.
Hvad bruger/har I brugt, erfaringer, steder der kunne være aktuelle at kigge på?? Jeg er klar over, at man nok ikke finder ét produkt til alt, men jeg må indrømme det er lidt af en jungle at finde igennem, samtidigt med at man jo ikke ønsker at smide mill. efter projektet i opstart :)
Jeg har ikke en løsning til dig, men er interesseret i om du har fundet en løsning selv? Jeg står med samme problemstilling, og har endnu ikke fundet et program jeg kan bruge.
Har du kigget på http://projectbubble.com/ der var en der henviste til det i en tidligere tråd på amino , jeg er selv ved at afprøve hvordan den kunne fungere til mine behov, det er dog ikke IT support men håndtering af udvikling opgaver jeg skal bruge det til
Det er faktisk en rimelig bred liste af features du efterspørger - og da du jo nok ikke er i markedet for en SAP-size løsning, kunne jeg godt tro at du vil komme til at ende op med mere end en løsning.
Men prøv at tage et kik på et tool som zapier.com. Med Zapier kan du "binde" forskellige systemer sammen - det kræver selvfølgelig at du går med nogle af de mere internationalt udbredte løsninger, men gør du det kan du godt opnå en del sådant rimeligt simpelt.
En anden mulighed er at du f.eks benytter nogle simple regneark til nogle af de mere simple processer, som f.eks tidsregistrering - hvis du her benytter Google Sheet, så snakker det fint sammen med zapier - og du vil kunne "skubbe" data ind i en række andre systemer - du kan så også ligge f.eks AppSheet ovenpå og få skabt nogle simple mobile applikationer - de kan ikke "punktsvejse under vand" men mindre kan som regel også gøre det
I må meget gerne hente og prøve en demo af myBiss hvor der findes integration mellem support/servicesager, opgaver, timeregistrering og fakturering og ellers meget mere i et og samme system :)
God weekend :)
Fakturering, projektstyring, timeregistrering, opgave og aktivitetsstyring og meget mere..