Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler og vilkår for store fester?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. 

min ven og jeg går med den tanke at vi ville holde en fest hvor man kunne tjene nogle penge

Målgruppen for festen ville være 17+
vi er 17 og 18 år og har et pænt stort netværk så  vi ville godt kunen skaffe 4-500 mennekser til festen

Men vil godt høre om det er muligt at finde nogen gode Dj og et stort lager lokale, der da skal være mange unge menskere

Men hvad må vi, og hvad er reglerne for sådan noget? moms registrering, dørmænd, skat, personale, politi osv.  

vi vil gerne høre nogen der ude om råd, og gode tips og om der måske var nogle andre der havde prøvet dette?

Håber vi høre fra et par stykker 

Hilsen

Simon og Mikkel :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er det en åben fest eller lukket ?

Åben så må alle komme forbi

lukket så er det kun dem i har invitere til denne fest ?

Tilmeldt 16. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være en åben fest, hvor alle der kom skulle have mulighed for at komme ind. 

Man ville skulle som på diskotekerne give en entré pris osv. 



Men ville os meget gerne høre hvad krav der er vis det er en lukket fest hvor det kun er de inviteret der kan komme ind!

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal selvfølgelig overholde de gængse regler der er på området.

Dem jeg lige tænker på er at I skal sikre jer at lokalerne I bruger er godkendte til fx. 400 mennesker. Der er ret skrappe myndighedskrav når man propper mange (fulde) mennesker ind i et mørkt lokale for at feste :-)

Og så vil jeg opfordre jer til at arrangere den fest fordi I simpelthen synes det kunne være skægt. Det er svært at tjene penge på sådan et arrangement. Kan I bruge frivillig arbejdskraft er I langt i forhold til at tjene lidt penge, men skal I betale DJ, barfolk, dørmænd, lydmand, lokaleleje osv osv. så skal I altså sælge mange billetter og kulørte drinks før I tjener penge

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Det er godt nok et par år side jeg have ansvar for en fest med 2500 mennesker, og det var heldig vis en lukket fest.

som gjorde det lidt nemmer. men ja i skal føre regnskab, i skal have bevilling, må ikke sælge alkohols til personer der ikke er fyldt 18 år..

og i skal anmelde det til jeres lokal politi, ja det er også en god ide at have lidt dørmænd for at kun holde ro og orden, at finde et lokale til 4-500 mennesker kan være lidt af en opgave.

pt tro jeg det nemets ville være at finde et diskotek eller nåde i den stil og bruge dem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)