Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

køreklar webshop

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hej ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig skal bruge en webshop hvor jeg "bare" skal ligge vare ind

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

øh, tror du at du kan nøjes med det ?  - Tag et kig på Dandomain, det er nok en af dem hvor du kommer lettest igang - alternativt så har jeg en samarbejdspartner der har gang i sådan et projekt, men det er ikke i luften endnu, så hvor længe kan du vente ?

//Morten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

Vi kan sagenst hjælpe dig hurtigt igang med en køreklar webshop, hvor du selv er indehaver, og derved ikke blot "lejer" dig ind.

Skriv dine ønsker og behov til mig på min mail simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan vi tage en kort og uforpligtende dialog, hvorefter vi kan igangsætte en potentiel opsætning når det passer dig.

Du kan se et stort udvalg af vores referencer på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Håber på at høre fra dig - Hav en god aften!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv med prestashop, der kan du hurtigt oprette en ny shop, købe et tema og så er du hurtigt igang

Tilmeldt 20. Dec 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg smækker gerne en køreklar webshop op, hvor du blot skal ligge vare ind med fuld funktionalitet for blot 1000kr. Skriv en mail på info@arhnkiel.com hvis det har interesse. Den kan være klar inden for ganske få dage, hvis du ønsker det :).

Tilmeldt 17. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hey morten

jeg har ikke travlt jeg vil bare have en webshop der er nem at bruge og som der kan kobles betalings mondul til men have vil sådan løsning komme til koste ???

tak for svar

mvh 

jesper

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

En simpel løsning som alligevel er sat professionelt op, f.eks i WooCommerce vil du nok ikke kunne få for mindre end mellem 7-10.000 kroner,

Du kan også sagtens finde tilbud herinde på væsentligt lavere beløb, men dem ville jeg nok undgå hvis jeg var dig, det giver lidt sig selv at du ikke får en professionel løsning uden at skulle betale en fornuftig pris for det, og der er jo mange flere til i det at have en god shop end blot det sådan hardcore tekniske.

De her tilbud du får på helt urealistiske lave priser er typisk enten bud fra nybegyndere der ikke rigtigt ved hvad de er oppe imod, ellers er der ting "med småt" der gør at du alligevel kommer til at betale en højere pris fremadrettet.

For at give dig en idé om hvad du er oppe imod sådan prismæssigt, så kan jeg fortælle dig at jeg normalt anvender en Gut fra Berlin, hvor timeprisen er væsentligt lavere end i Danmark. Han hører klart til de absolut dygtigere udviklere, når han hjælper mig og mine kunder med at lave en WooCommerce shop, så ligger prisen på 1000 Euro.

Jeg kunne selv aldrig finde på at anvende nogle af de her helt billige tilbud til nogle af mine kunder - det er simpelthen for dyrt på sigt.

//Morten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

tazman26:

hey morten

jeg har ikke travlt jeg vil bare have en webshop der er nem at bruge og som der kan kobles betalings mondul til men have vil sådan løsning komme til koste ???

tak for svar

mvh 

jesper

Hej Jesper 

Vi tager 9.900 kr. for en fuldstændig funktionel og moderne webshopløsning. Du kan læse om vores webshoppakke her:

Link: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop

:-) 

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, du skal være velkommen til oprette din opgave gratis her: http://diazu.dk/3-tilbud-paa-webshop/ så vil du inden 48 timer modtage 3 tilbud fra 3 forskellige firma'er , på en køreklar webshop.

Hvis du skulle være i tvivl om noget, skal du være velkommen til at skrive en mail eller ringe til mig :-) 

Med Venlig Hilsen,

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Hørberg :

Hejsa, du skal være velkommen til oprette din opgave gratis her: http://diazu.dk/3-tilbud-paa-webshop/ så vil du inden 48 timer modtage 3 tilbud fra 3 forskellige firma'er , på en køreklar webshop.

Hvis du skulle være i tvivl om noget, skal du være velkommen til at skrive en mail eller ringe til mig :-) 

Med Venlig Hilsen,

 

 

Yes

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)