Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der ved hvor det er muligt at købe stof (tekstil) i god kvalitet?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Er der nogen af jer, der ved hvor det er muligt at købe tekstil stoffer i rigtig god kvalitet? - Ofte er det stof, der kan købes hos diverse butikker ikke af lige så god kvalitet som det tøjfirmaerne benytter. 

Jeg tænker at nogle af tøjproducenterne, hvis ikke alle, selv får fremstillet deres stoffer, men jeg er ikke klar over det. 

Det jeg har brug for er at finde et sted, enten i Danmark eller i et naboland, hvor det er muligt at erhverve sig den rette kvalitet af tekstil stof. 

Med venlig hilsen 

Camilla Bojer 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1315
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt finde gode kvaliteter i stofbutikker, men det koster, og du skal i specialbutikker, fx Silkehuset. Det er absolut muligt at finde gode kvaliteter hos danske grossister og butikker, men det kommer selvfølgelig an på, hvor meget du skal bruge.

Hvilken type stof (og hvor store mængder) leder du efter? Uld/bomuld/silke/strik/jersey eller???????????????

MVH

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 23. Dec 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten

Tak for svar =)

Jeg leder efter grossister. Jeg skal bruge meget stof, - af alle mulige typer.

Har du evt. nogle hjemmesider til grossister? - Adresser? Eller ved du hvordan jeg kommer i kontakt med dem på anden måde? 

Igen, tusinde tak for svar. 

Med venlig hilsen 

Camilla 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1315
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en messe to gange om året i Vejle (http://www.nord-fair.dk/tex-stil.php) , primært rettet mod håndarbejdsbutikker - jeg ved ikke, hvor mange professionelle designere, der kommer der. Den er godt nok afholdt i denne weekend, men prøv at kontakte dem, og bed om et katalog over de udstillere, der var med i januar.

Det er ikke så let at handle direkte hos de store producenter i udlandet (jeg ved kun noget om USA) - de fleste forlanger at man køber MEGET store mængder (dvs. 1000+ yards), så du skal forsøge at finde grossister i DK/EU. Prøv at google producenter af de typer stof, du leder efter. Når du har fundet dem, kan du kontakte dem, og spørge, hvor du kan købe deres produkter. Der vil være mange, der slet ikke svarer, men det skal man ikke lade sig slå ud af.

du skal også være opmærksom på, at engros-priserne på rigtig gode kvaliteter er højere, end det man kan få stof for hos de store kæder (ingen nævnt, ingen glemt).

MVH

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 23. Dec 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

TAK, - jeg vil prøve mig frem med de oplysninger du har givet mig. 

Med venlig hilsen 

Camilla 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12667
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Camilla1610:
Har du evt. nogle hjemmesider til grossister? - Adresser?

Undskyld men du virker da noget hjælpeløs - har du overhoved prøvet at gøre en indsats selv for at finde nogle grosister.

på 2 sek. kunne jeg finde adskillige grosister ved at Google ordne:  stof engros.      

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)