Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af pakker fra min web shop

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fragt jeg har været inde på gls hjemmeside www.gls.dk  hvor der er noget som hedder pakkeshops jeg synes priserne lyder meget godt og de har mange steder man kan afhente i landet

 Er der nogen som har erfaring med pakkeshop ved Gls  ???

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt GLS et par gange og sendt 6 flasker vin. Ordrerne kom frem og der har ikke været reklamiation pga. transportskader m.v.
Så jeg vil da anbefale det - jeg er ikke helt sikker på, hvad deres priser bliver 1. januar, men Post Danmark's stiger jo helt vildt (for private og små shopejere) så mon ikke GLS får en konkurrencemæssig fordel dér?

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror heller ikke GLS har så stort et svind i pakkerne som PostDanmark.

PostDanmark kan prale med at der er forsvundet ialt 49.500 pakker i år 2007 og så skriver de at det er meget, meget lidt målt i promiller, men jeg mener nu, at 1 bortkomst af pakke er 1 for meget..

Men hele 49500 pakker -- puha sikken en masse kunder og leverandører der skal bøvle med det!!

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu står der så at det er til en webshop, og medmindre GLS bringer pakker ud til kunderne, så tror jeg ikke du kommer udenom at tilbyde transport med Postdanmark. Hvorfor bruger du ikke blot dem?

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper,

Den ene løsning er fra erhverv til private som GLS bringer pakker ud for til døren.

Man kan også vælge den anden løsning der hedder Pakke-Shops som er billigere og er landsdækkende fra Pakkeshops til Pakke-Shops.

 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:
Nu står der så at det er til en webshop, og medmindre GLS bringer pakker ud til kunderne, så tror jeg ikke du kommer udenom at tilbyde transport med Postdanmark

GLS bringer skam pakkerne direkte til private!! Hvis de ikke er hjemme mener jeg, at de efterlader en seddel og modtageren skal så afhente sin pakke i den nærmeste pakkeshop.
Jeg er blevet meget positivt overrasket over, at der faktisk er to pakkeshops indenfor 10 minutters kørsel i mit område - det er stort set det samme, som jeg har til det lokale posthus.

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 2. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 06:27
Hvor mange stjerner giver du? :

GLS har smidt et par % af mine pakker til private væk....Post Danmark har ikke smidt noget væk.
Og de der sedler som chaufføren skal smide ind hos folk der ikke er hjemme, det er aldrig sket hos mine kunder, eller hos mig selv iøvrigt. Den kommer med posten et par dage efter pakken er forsøgt afleveret. Og når man ringer til privat kunder service for at aftale nyt afleveringforsøg, så koster det kunden 2 kr/min og man er forresten heldig hvis man kommer igennem til kundeservice.
Det er vist never-ending-story det her og erfaringerne er meget forskellige. PD har holdt hvad de lovede mig, det har GLS bestemt ikke. Men man skal jo have lov til blive bedre, så jeg vil bestemt følge tråden.

Mvh
Steen

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Spe

Så har du haft dine dårlige oplevelser og sådan er det med alle menneskelige aktører, fejl sker..

Prisen er bare??

 

Tilmeldt 26. Dec 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Få dig en aftele med post dk så give de en lille rabat og så har du dag til dag garanti på dine forsendelser. ellers får du penge for forsendels retur. vi har sendt ca. 6000 i år og der er kun blevet 3 væk. det syndes jeg er ok,

Klaus Rosquist 

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

GLS har smidt et par % af mine pakker til private væk....Post Danmark har ikke smidt noget væk.
Og de der sedler som chaufføren skal smide ind hos folk der ikke er hjemme, det er aldrig sket hos mine kunder, eller hos mig selv iøvrigt. Den kommer med posten et par dage efter pakken er forsøgt afleveret. Og når man ringer til privat kunder service for at aftale nyt afleveringforsøg, så koster det kunden 2 kr/min og man er forresten heldig hvis man kommer igennem til kundeservice.
Det er vist never-ending-story det her og erfaringerne er meget forskellige. PD har holdt hvad de lovede mig, det har GLS bestemt ikke. Men man skal jo have lov til blive bedre, så jeg vil bestemt følge tråden.

Mvh
Steen 

 

Hej vil bare høre hvornår du har brugt GLS - for overvejer og bruge GLS, men er selv usikker om jeg skal bruge dem....
Prisen er iorden, og servicen ser ud til at være fair nok...

 Jeg har bare lidt opfattelsen at de har forbedret sig meget... men det er bare min personligt opfattelse...

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)