Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af pakker fra min web shop

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager, jeg overså lige din kommentar. Jeg sendte selv med GLS omkring november, det lykkedes ok i det tilfælde. Jeg har her til morgen modtaget en pakke fra tyskland, der blev afsendt den 17/12.
Pakken blev vist væk undervejs, men de fandt den da igen. Men indrømmet prisen er attraktiv, især hvis man har en erhvervsaftale.
Mvh
Steen

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv anvendt GLS et par gange og har indtil nu ikke haft problemer med dem. Man må sige at deres priser er konkurrencedygtige, da man som virksomhed kan fratrække momsen, som der jo ikke er på Post Danmarks forsendelser.

Synes det er super godt at man lige kan smutte ind i en GLS pakkeshop, hvor der ikke er en masse mennesker som på posthusene og så aflevere sine pakker. Men problemet er jo så hvis kunden ikke er hjemme til at modtage sin pakke, da man jo desværre ikke kan afhente denne i en pakkeshop i sådan et tilfælde, som man f.eks. kan på posthuset.

Men man kan jo kun håbe på at GLS på sigt kan skabe lidt konkurrence mod Post Danmark, selvom dette nok er en udfordring uden lige.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicki

Det er nok fordi GLS har 2 strengs systemer, hvor du kan sende fra arhverv til erhverv og privat og du har et Pakke-Shops system som kun er rettet mod private..

Pakker du afleverer i en Pakke Shops ender nu altid i nærmeste Pakke-Shops, fordi de kører som system for sig selv..

Allerbedst ville være, at hvis - ingen hjemme privat - blev afleveret til nærmeste Pakke-Shops, men det kan ikke lade sig gøre pt, men måske arbejder de på løsningen nu.

mvh

 

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld

Det passer nok meget godt. De arbejder vidst på denne løsning med at aflevere til nærmeste pakkeshop, det var i hvert fald hvad jeg forstod på en af deres folk som kontaktede mig angående en "erhvervsaftale" med GLS.

Det skal lige tilføjes at jeg ikke fik en aftale med dem, da deres mand frarådede mig dette, fordi jeg er en enkeltmandsvirksomhed med skole ved siden af og er derfor ikke hjemme dagen lang. En erhvervsaftale betyder at GLS afhenter pakkerne på din adresse imod et gebyr på 40 kr. (ikke sikker). Jeg fik dette tilbud da jeg har en ScanNet webshop, som nu samarbejder med GLS. Så det var ikke lige løsningen for mig, jeg ønskede bare at indlevere pakkerne i pakkeshops de få gange kunder anvender GLS som forsendelse i min shop.

Lige lidt til folk som måske overvejer en erhvervsaftale med GLS.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg har forstået det, afleverer du en pakke og betaler kontant for forsendelsen hos din nærmeste GLS - Pakke-Shop.

Modtager skal så afhente denne pakke i nærmeste Pakke-Shop, når han/hun er adviseret via SMS om at den er ankommet og ligger klar i Pakke-Shoppen til afhentning her. 

Priserne er billigere end PostDanmark, fordi du netop selv skal gøre noget aktivt.

mvh

 

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicki

GLS beregner et fakturagebyr 1 gang om ugen på 35 kr for sendte pakker i hele ugen..

Om Pakke-Shop skriver de...

Indlevering og forsendelse af pakker - med GLS' Pakke Shop

Pakkeforsendelse – GLS’ Pakke-Shop er et tilbud udviklet specielt til private og virksomhedskunder, der kun har sporadiske forsendelser. GLS’ Pakke Shop koncept giver dig en lokal mulighed for ubesværet pakkeforsendelse.


Nem, hurtig og pålidelig

For at give private og erhvervskunder med sporadiske forsendelser bedre muligheder for pakkeforsendelse arbejder vi ud fra shop-in-shop-konceptet i samarbejde med erfarne partnere.

Det er let at sende pakker med GLS' Pakke Shop

Afsenderen bringer pakken til GLS Pakke Shoppen, og pakken bringes frem til en modtager i Danmark eller inden for EU i løbet af en standardtransittid på 24-72 timer.

Fem størrelser – fem priser

Det afhænger af størrelsen! GLS Denmark beregner pakkepriser for forsendelse via Pakke Shop ud fra pakkestørrelsen og ikke vægten. Det fører til fem forskellige prisklasser – fra XS (extra small) til XL (extra large) – uafhængigt af vægten. Pakkestørrelsen bestemmes hurtigt og nemt med et målebånd.


Dine fordele


Da det er vores ambition at være kvalitetsførende i Europa, kan vi tilbyde:

  • Pålidelig pakkeforsendelse
  • Standdardtransittid på 24-96 timer inden for den EU
  • Track & Trace over Internettet
  • Få skader og tab
  • Pakkeforsikring
  • Attraktivt pris/ydelsesforhold
  • Stærk fokus på kundens behov

Geeked

 

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicky: Når du har en Scannet shop, så står der jo på fakturaen: "Forsendelse: Post Danmark", hvis du ikke har en GLS aftale. Sender du så bare alligevel dine varer gennem GLS ? Du lover jo dine kunder noget andet.

Jeg har også selv en Scannet shopløsning og de fleste af mine forsendelser sendes som maxibreve gennem PD. Men engang imellem ville jeg gerne bruge GLS til de større pakker. Jeg har så bare ikke kunne finde ud af, hvordan det kunne lade sig gøre.

Så er det bare fordi, at du er lidt fræk, at det kan la´ sig gi´ sig ved dig ? Eller har jeg overset noget ?

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Diane

Nu er jeg lidt forvirret, lover mine kunder noget andet ?

Jeg tilbyder bare fragt både med Post Danmark og GLS i min shop, hvor der så henholdsvis står "Post Danmark" og "GLS" på fakturaen. Det klarer systemet selv.

Det jeg gør med GLS er bare, at jeg indleverer mine pakker i en Pakke-shop når de skal sendes med GLS Smile Hvilket også fremgår af min hjemmeside.

Der er sådan set ikke så mange ben i det, men afskaffer muligvis GLS som forsendelsesmetode, da jeg har nedsat fragten med Post Danmark + en kommende erhvervsaftale er på plads.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvorfor overhovedet skilte med hvem der leverer varen?

Vi som køber bestemmer ikke over hvordan vi får varen leveret, men kigger kun på evt. prisen for leverancen.

mbh

Geeked

 

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)