Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Hvordan starter jeg smykke virksomhed op?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er

Jeg er i gang med at starte en virksomhed op, hvor jeg vil producere og sælge smykker (925 sterling sølv og guldbelagt 925 sterling sølv). Jeg har selv designet mine smykker, og skal nu i gang med at finde en kompetent og pålidelig producent. Efter hvad jeg har kunnet finde af information på nettet så skulle Thailand og Indien være bedst til produktion af smykker. Kan nogle anbefale nogle gode producenter eller agenter? Derudover har jeg en masse spørgsmål. Fx skal jeg have lavet professionelle tegninger fx 3D af mine smykker (nu er det bare alm. stregtegninger) for at de kan produceres bedst muligt ? Hvis ja - hvem kan evt. hjælp med det? Hvor mange af hver slags smykke er normal minimum produktion? Hvor lang tid tager det normalt og få produceret et smykke? Jeg vil gerne have et "prototype" tilsendt i processen, så jeg kan sikre mig at designet er som jeg gerne vil have det.

Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan muligvis godt hjaelpe dig, jeg bor i İstanbul og arbejder indenfor produktionsverdenen indenfor smykke verdenen. Har du skype eller viber mm. saa vi kan snakke mere detaljeret.

Go aften...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)