Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskab for dummies.....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg leder efter et kursus i grundlæggende regnskab/årsregnskab evt. også løn.  Er der nogen som er bekendt med nogen steder hvor de udbyder dette og helst om aftenen?

Jeg har selv ledt lidt rundt på nettet men det meste lyder som volapyk når man ikke er kendt i "tal" verdenen :-) Jeg har ikke brug for et online kursus, da dette ikke rigtigt er muligt for mig.

Jeg har revisor tilknyttet mit firma men jeg ønsker selv at lave det meste, for både at spare nogle revisor penge men også for at få lidt indblik i tingene.

 

Så er der nogen som kan hjælpe?????

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

www.regnskabsskolen.dk kan varmt anbefales for kurser.

Var det bare helt grundliggende forståelse af drift/status/kredit/debet og hvordan ting hænger sammen i regnskaber og almindelig bogføring - inkl. de nye smarte funktioner i programmer som Dinero og Billy -  så ville jeg sige min e-bog Introduktion til regnskab i link - men der er ikke løn med i større omfang, og for dig tror jeg kursus lyder helt rigtigt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anetteh,

Dette kursus har jeg hørt rigtig godt om, og det lyder til, at det er noget i retning af det, som du søger. Jeg ved dog ikke, om det måske er for avanceret, men måske du i virkeligheden helt kan undvære revisoren efter dette ;-) Det er målrettet ledere og medarbejdere, der arbejder med regnskab, men som dog ikke har en decideret uddannelse inden for området. Under alle omstændigheder er årsregnskaber inkluderet i dette regnskabskursus, så du kan jo kigge på det, og se om det er noget for dig: http://www.supplement.dk/kurser/knaek-et-regnskab/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)