Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Amino'er

Jeg har i et lille stykke tid, arbejdet på at starte min egen virksomhed og har fået en rigtig god ide, som jeg vil lufte lidt for jer i håb om at, kunne få den hjælp som jeg søger. Kort sagt, jeg vil udgive et App for Android og Iphones. Appen, vil kunne hjælpe et af de mindre irriterende problemer, som vi går og  knokler med i hverdagen. Jeg har fået rigtig god respons for min plan og ide. 

I næste uge skal jeg ud og søge investorer for et 6 cifret* beløb. Hvor folk i indland og udland, gerne ville smide deres penge på min ide. Lige nu, er jeg igang med at få lavet design, efterfølgende har jeg en programmør som sidder og venter.  Jeg er en helt normal 18-årig skoledreng, så jeg ved ikke så meget endnu, men planen er at skabe et godt team og lære af dem, da de ikke kan lære mig at drive virksomhed i skolen. Så det jeg søger, er en slags "mentor" måske en partner, som kan lære fra sig, blive spurgt til råds og som er en god arbejdsmakker og måske forhåbentlig kan være med til at føre ideen videre.
Håber på god Feedback. Tusind tak Amino

Bedste hilsner

David  

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)