Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg starte..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er helt ny på dette forum, og må derfor bære over med mig, hvis jeg lige laver nogle "begynderfejl".

Jeg står og har en idé i hovedet. Idéen er en hjemmeside, hvor en kunde skal have en "bruger" og skulle kunne sælge en ting (forstå princippet lidt som Trendsales.dk). Da jeg selv ikke er den store nørd til IT, webdeveloping osv., kan jeg desværre ikke lave alt selv. Så derfor har jeg brug for en som kan bygge det hele op for mig, men jeg er samtidigt for bange for at "dele" min idé for meget.. 

Hvad er "first-step"? 

Mvh

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

First step: Find en programmør/udvikler/person som du har tillid til! :) Det bliver det første af mange "forhåbentlig gode" skridt... 

- Erdal

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

Hejsa jeg er sikker på at flere af mine partnere ville kunne hjælpe, så hvad med at få 3 gratis og uforpligtende tilbud på din opgave ?: http://diazu.dk/3-tilbud-paa-hjemmeside/ 

Hvis der skulle være spørgsmål, skal du være velkommen til at skrive en mail på sht@diazu.dk 

Held og lykke med projektet!

MVH,

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

storanonym:
Hvad er "first-step"? 

En god start er at lave wireframes for hele websitet, især da du skal have andre til at udvikle sitet for dig. 

Hvis ikke du ved hvad wireframes er, er det en slags tegninger over alle siderne i sitet. Det kan enten laves i hånden med blyant, med PowerPoint, med et specielt wireframe software (der findes mange gratis).

Du kommer hurtigt over 100 sider, men processen er vigtig, for med wireframes er det nemmere for en programmør at få indblik/overblik, og gør det nemmere at få en pris som holder, uden grimme overraskelser. 

Hvis du ikke allerede har lavet en forretningsplan, er det også et godt sted at starte. Men lav ikke en forkromet en på 50-100 sider, medmindre du skal i banken og låne penge. Der findes mange business plan canvas som på en enkelt side belyser de vigtigste aspekter. Det er fint nok for mange.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 03:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Det er helt klart et projekt vi hos Philscan kunne være meget interesseret i at hjælpe med. Vi kan udvikle din hjemmeside med den seneste teknologi og vores kreativt designede skabeloner med fokus på resultater, kompatibilitet og fleksibilitet.

 

Du tænker måske hvorfor bruge en filippinsk virksomhed til sådan et stort projekt. Det kan jeg hurtigt give dig svaret på. Først og fremmest kan du da tage et kig på vores referencer og hvad de har udtalt om os. Filippinerne er i sandhed et land, hvor livskvalitet kan kombineres med gode forretningsmuligheder. Filippinernes officielle forretningssprog er desuden engelsk, og ikke nok med det så er Philscan grundlagt af Per Stangegaard, så vi har stor erfaring med særligt Danmark og har desuden løbende danskere ansat. Vi har mange års erfaring inden for web-development, SEO etc. til konkurrencedygtige priser.

Men send mig da en mail (trine.n.nielsen.lund@gmail.com) med lidt flere detaljer omkring dit projekt. Så kan vi sammen finde ud af den løsning, der bedst støtter din vision.

 

Ser meget frem til at høre fra dig.

 

Med venlig hilsen

Trine Nørgaard

Fra Gistrup
Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Storanonym

Først og fremmest så er første skridt altid at tale om sin idé!

Dernæst så afvent med at købe udviklingstimer, før du selv har 100% styr på din idé, forretningsmodel, marked og strategi!

Mit råd er altid at tage kontakt til det lokale væksthus, her kan du få en masse GRATIS sparring på din idé og ofte sidder der også folk som kan sætte dig i forbindelse med de rigtige personer, så din idé kan videreudvikles!

Du kan finde links til væksthusene her: https://erhvervsstyrelsen.dk/vaeksthusene

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)