Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ordre fra Serbien på 350 kr, skal jeg sende den?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Greyzone:

personligt vil jeg mene at Bosnien er et større risikoland, end serbien er det.

Af ren nysgerrighed.. Hvad baserer du det på?

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Weltström:

Greyzone:

personligt vil jeg mene at Bosnien er et større risikoland, end serbien er det.

Af ren nysgerrighed.. Hvad baserer du det på?

/Jesper

Infrastruktur. Lovgivning. Politi. Korruption.

Hvad end man hører i medierne er Serbien et vestligt land :)
Det blev endda af en FN undersøgelse kåret som et af de sikreste lande at bo i i hele Europa. Skræmmende ik :)  

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, det er fedt at den gik igennem, men det skulle komme bag mig.

Serbien har aldrig været et risikoland. Serbien trods alt er meget sikre, da folket gerne vil være på den sikre side og ha' en garanti.

Mange firmaer i Serbien og Montenegro forhandler med Danske firmaer MEGET.

Firmaer så som : Toms Chokoladefabrik, Arla [mener jeg], Danish Crown, Tuborg [største forhandler], Carlsberg, Reservedele til biler [jep, dansk produktion], Byg. Ingeniørere, Arkitekter og mange flere...

Det stiger for hvert år. 

Nu har jeg mange kontakter i Montengro især [højt-stående folk], og mange er intresseret i Danmark og danske varer og kvalitet.

Danske arkitekter [BIG Arkitekter] har designet et kæmpe boligkompleks, som er nogle utrolig flotte boliger. 
http://www.sunsiteestate.dk/Lejligheder+til+salg/Budva+(Montenegro)/Galleri/1++Bygning
Den vil stå færdig i 2010, de er skam begyndt på den i sommers. 

Hilsen

Ilija ;-)

 

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke have sendt den :-)
Ordren er ganske vist så lille, at du sikkert har råd til at miste varen. Men når en mand i USA opdager at hans kreditkort er blevet misbrugt, så skal du udover at betale pengene tilbage, også betale et chargeback gebyr til PBS på vistnok 250 kr.

Jeg vil dog sige, at hvis det er nogle unikke varer, der kun kan købes hos Jer, og ikke i Serbien eller lignende, og hvis I ofte sender ordrer til forskellige lande, så er den måske god nok.

Men glæd dig ikke for tidligt. Den ubehagelige overralskelse kan sagtens komme om en måned eller mere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Jeg ville ikke have sendt den :-)
Ordren er ganske vist så lille, at du sikkert har råd til at miste varen. Men når en mand i USA opdager at hans kreditkort er blevet misbrugt, så skal du udover at betale pengene tilbage, også betale et chargeback gebyr til PBS på vistnok 250 kr.

Jeg vil dog sige, at hvis det er nogle unikke varer, der kun kan købes hos Jer, og ikke i Serbien eller lignende, og hvis I ofte sender ordrer til forskellige lande, så er den måske god nok.

Men glæd dig ikke for tidligt. Den ubehagelige overralskelse kan sagtens komme om en måned eller mere.

Vi er ikke i 90'erne længere :)

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Indtil videre går det godt, men der kan selvfølgelig nå at gå galt.

Jeg tror mit ræssonnement var at hvis ordren gik igennem ville jeg få

 

350 kr + en tilfreds kunde der evt. vender tilbage + evt. fortæller sine bekendte om det.

 

Går det galt mister jeg:

600 kr.

 

Nægter jeg at sende mister jeg:

350 kr + badwill + muligt mersalg til kunde + samme til dennes bekendte (potentielt større beløb).

 

Jeg så det som en god forretning at forsøge.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)