Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du producere et brætspil?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frej

Jeg kunne godt være interesseret, men det ser ud til at du har skrevet det i 2007 - Leder du stadig efter en samarbejdspartner, eller.... er det lagt på hylden?

Ellers lyder det som en god ide.

Martin

Fra København / Skanderborg
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Ideen blev lagt på hylden, kom fem igen et år efter og blev lagt på hylden igen...og tjaa den kan da godt komme op igen her et år mere efter :-)

 

JEg har stadig alle spillene liggende på computeren og har da også fået tænkt nogle scenarier igennem - men der kom altid noget andet istedet for og så har jeg mistet interessen for ideen igen.

 

men bare skyd løs.

 

hej fra Frej

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frej

Jeg syntes det er lidt synd at dit projekt du brændte sådan for ikke blev til noget!

Jeg er sikker på der er salg i spillet, til den rette pris og hvis du får gejsten tilbage vil jeg gerne hjælpe dig med at producere spillet.

Jeg har produceret spillekort før, så det er ingen problem. Vi har selv en mindre fabrik her Dongguan og vi kan klare en del opgaver. Vi har træproduktion samt tekstil og læder så vi kunne jo prøve at designe en slags kasse til spillet, lidt som et pokerspil?

Vi kan få alle delene produceret, og få dem leveret til vores egen fabrik,  her kan vore egne folk pakke spillene og tjekke alt er i orden før vi sender det.

Hvis du får blod på tanden igen er du meget velkommen til kontakte mig.  Jeg kan fanges på info(snabel a)jiadaleather.com   eller lars(snabel a)southchinatrading.com

Ha en fortsat rigtig god dag

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra København / Skanderborg
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Tak for god besked.

Der er du ved at give mig blod på tanden igen :-)

Jeg fik faktisk skaffet nogle penge til en prototype, men fandt aldrig et godt sted at få den produceret..

Så jeg tager dig på ordet og skriver til dig, når den gamle plan er oppe at køre igen.

 

på genhør og god dag

 

mvh fra Frej

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)