Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frit lejde for snydere i Amino Freelance.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

At forlange at et system skal kompliceres yderligere, og miste en del af sin brugervenlighed og lethed på baggrund af et par få tosser vil være en skam.

Hverken Amino, eller for den sags skyld et retssamfund, skal designes efter laveste fællesnævner da det vil ødelægge og indskrænke vores andres muligheder.

Det er ærgerligt når folk bliver snydt, men det skal efter min vurdering ikke automatisk afføde tiltag der går ud over majoriteten - som trods alt er ærlige og fornuftige iværksættere.

Der vil altid være folk med dårlig moral, desværre.

Undskyld mig - men hvor ser du at et tiltag som det jeg nævner vil gå ud over andre, end udelukkende dem som fusker? Den "logik" dér, den forstår jeg bare slet ikke.....

Det svarer til at vi på sygehuset ikke burde stoppe med at vaske hospitalsudstyr i toilettet, bare fordi det kun er 1/100 som døde af det - fordi udover personen som dør, så fungerer det jo fint nok - og vi skulle jo nødig lade de andre slippe for at få vasket deres udstyr i toilettet frem for en håndvask, sikke da et invasivt indgreb i morale og funktion det kunne være!!!!

...... Cmon...

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 06:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes amino negligerer problemet. Det er mit indtryk både personligt og fra debatten at snyd er meget almindeligt på freelancer... desværre. En af grundene til at jeg oprindeligt blev plusmedlem var netop muligheden for at få nogle opgaver gennem freelancer. Jeg synes generelt det er useriøst og med alt for meget snyd fra både opgaveudbydere og opgavetagere. Jeg har fået et par gode kunder gennem freelancer, men jeg bruger det næsten aldrig, da det som regel er spild af tid :-/

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)