Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af enkelt opslag i RKI

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der ikke et sted, hvor man kan købe et enkelt opslag i RKI, hvor man kan se hvor mange registreringer der er på en virksomhed og hvornår de er foretaget?
Jeg har fundet et par steder, hvor man kan købe simple opslag bl.a. med klippekort, men de giver kun et ”Ja” eller ”Nej” til om virksomheden er registreret, hvilket ikke er tilstrækkelig lige i dette tilfælde

Er der evt. en, der har en ”rigtig” RKI-løsning, som vil lave et opslag for mig, naturligvis mod betaling?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

MicroTec:
men de giver kun et ”Ja” eller ”Nej” til om virksomheden er registreret, hvilket ikke er tilstrækkelig lige i dette tilfælde

Hvorfor er det så ikke nok ?. Og hvad er det lige du tror du ellers kan få at vide ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 2. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Som jeg allerede har skrevet, så vil jeg gerne vide hvor mange reistreringer, der er og hvornår de er foretaget.

De oplysninger kan jeg også få, hvis jeg køber en stor forkromet løsning i løbende abonnentment, som jeg normalt ikke har brug for.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

MicroTec:

Som jeg allerede har skrevet, så vil jeg gerne vide hvor mange reistreringer, der er og hvornår de er foretaget.

De oplysninger kan jeg også få, hvis jeg køber en stor forkromet løsning i løbende abonnentment, som jeg normalt ikke har brug for.

Men hvis du får et nej til registrering i den billige løsning er resten jo ligemeget. 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 2. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Nej, det er IKKE.

Jeg stiller et simpelt spørgsmål og er egentlig ikke interesseret i en lang belærende diskussion med dig.
Hvis du ikke ved om man kan købe den slags opslag enkeltvis nogen steder, er der ingen grund til at du svarer.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

MicroTec:
Nej, det er IKKE.

Heldigvis er det et åbent forum og ikke dig der afgør hvem der svarer. Men selv du burde kunne forstå at hvis der ingen registreringer er kan du ikke få mere information.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Micro Tec, sikke en måde du svarer, dem som prøver at hjælpe dig.. Hvad med at vise lidt pli. Og svare ordenligt tilbage..

God dag til dig :-)

Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Kenneth Jønsson:

Micro Tec, sikke en måde du svarer, dem som prøver at hjælpe dig.. Hvad med at vise lidt pli. Og svare ordenligt tilbage..

God dag til dig :-)

øøøh hvad er det for en mærkelig måde du ser verden på ?

Jeg støtter micro tech 100% i hand måde at reagerer på. og Michael
Fra MN Service prøver på INGEN måde at hjælpe. Han sidder bare og skriver at den infor som trådstarter ønsker er ligegyldig, hvilke trådstarter har sagt den ikke er.

Det er da meget muligt den ønskede info er ligegyldig for michael, men den er det åbenlyst ikke for trådstarter som ønsker et svar. Og da han roligt prøver at forklare dette bliver han mødt med et flabet svar om at dette er et åben forum hvor man kan sige hvad man har lyst til.

Tror i begge to bør se lidt indad, i opfører jer som bøller uden selværd og burde have et spark bagi. I må have en stinkeren hverdag for at måtte højne jer ved at træde ned på andre som i gør her.

Hva forskel gør det HVORFOR han ønsker denne data ? aboslut ingen.

Han ønsker den og hver dig eller michael har kune svare på om den er tilgængelig eller ej, og dermed på ingen måde bidraget med andet end et under bæltestedet boost til jeres egen tilsyneladende manglende selvtillid.

og NEJ jeg er ikke micro tech. Tjek gerne min IP. Men blev så skide sur over at læse jeres indlæg at jeg følte mig tvunget til at komme med et indlæg.

Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Michael:

MicroTec:
Nej, det er IKKE.

Heldigvis er det et åbent forum og ikke dig der afgør hvem der svarer.

Du er da en total klaphat, og vil da klart råde alle at holde sig langt væk fra et person / firma der opfører sig som dig.

Åben forum betyder ikke "skid på alle andre, og hver glad for du har retten til det"

Trådstarter spørger meget direkte om noget, og du kan ikke give et svar, bare fortælle ham at det han søger er ligegyldigt. Noget som han igen og igen siger det ikke er.

Trådstarter vil vide om han kan hente detaljeret information. Ja eller nej. Ikke om det er vigtigt eller ej.

Skab dig lidt selvtillid uden at gøre det på andres bekostning.

Tilmeldt 2. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Jønsson:

Micro Tec, sikke en måde du svarer, dem som prøver at hjælpe dig.. Hvad med at vise lidt pli. Og svare ordenligt tilbage..

 God dag til dig :-)

Blev måske lidt irriteret på Michael fordi han bliver ved med at stille spørgsmål i bedste skolemester-stil, frem for at besvare spørgsmålet.

Syntes egentlig ikke det er så svar at forstå at der er meget stor forskel på en enkelt registrering, der ligger flere år tilbage og så 10 helt nye registreringer.
Et Ja/Nej er fint nok i mange tilfælde, men ikke til det jeg skal bruge lige her. Vil gerne kunne se historikken også.

Også god dag til dig :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)