Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udarbejdelse af grafisk profil

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino''er,

Jeg skriver på vegne af foreningen YEAD, vi er en forening for unge iværksættere som har deltaget i Young Enterprise''s company programme, og som ønsker at vedligeholde vores iværksætterinteresse og netværk. Vi laver desuden en masse arrangementer for nuværende og tidligere deltagere i Young Enterprise for at fremme iværksætterlysten blandt unge. Foreningen er selvfinanserende, så pengekassen bugner ikke af 1000 kr. sedler. Vi står og mangler en grafiker som kan udarbejde/redesigne en grafisk profil for YEAD, dette vil i hovedtræk bestå i udarbejdelse af brevpapir, visitkort design m.v. Vi har allerede en profil, men vi har brug for gennemgående profil som gør sig repræsentativ på de nævnte medier. Vi håber nogen herinde har lyst at yde denne udarbejdelse som et sponsorat til et godt formål. Som tak kan vi tilbyde logo/navn på materiale som bliver udleveret af foreningen til messer, på vores hjemmeside www.yead.dk mv.

Håber nogen af jer fantastiske mennesker har lyst til at hjælpe os!

På vegne af YEAD
Jacob Nielsen

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
  Jacob, det kunne være vi kunne finde ud af noget - men det kræver lidt dybere indsigt i hvad I har, og hvad I skal have lavet...
 
Du er velkommen til at smide mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg vender lige tilbage når jeg kommer hjem sidst på eftermiddagen! :-)

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Jeg vil også godt tilbyde min kreative assistance til denne opgave. Jeg har arbejdet en hel del med Corporate Identity på flere reklamebureauer og er nu startet selvstændig som kreativ bjergbestiger
 
Du kan se mere hvad jeg har lavet tidligere på nedenstående adresse.
 
Du kan altid private maile mig eller finde mine kontaktoplysninger på min hjemmeside.
 
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen!

Hvor er det bare fedt det her!

Grunden til at vi skal have redesigned vores grafiske materiale, er at vi skal have implementeret det europæiske logo i vores eget logo. Da vi er en del af et europæisk netværk for unge iværksættere.

Vores store ønske liste lyder på følgende:

Udarbejdelse af:
nyt logo hvor det europæiske logo indgår
visitkort
brevpapir
skilte-baggrund (A4, A5 og 1/2 A5)
flyer
brochure
powerpoint skabelon

Specielt ved flyeren ville det være fedt hvis man kunne få det i et format så vi bare kan gå ind og ændre teksten og så printe løs til diverse arrangementer.

I løbet af imorgen håber jeg på at have alt materiale oppe som skal benyttes i en samlet fil.

Jeg håber på vegne af YEAD at I stadigvæk har mod på opgaven!

Glæder mig til at høre fra jer!

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
YEAD pakken (38 mb) her er alt materiale som vi har, under logo findes det nye logo som skal integreres.

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Er der nogen af jer som har interesse I at arbejde videre med projektet eller er det for stort til at I kan være med?

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)