Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan rådgive ang. aktier og spørsgmål ang. insiderviden?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46560
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Bøegh-Petersen:
Mit spørgsmål er så, må jeg gerne have de aktier? Har ingenting i sinde at gøre med dem lige foreløbig og derved handler jeg ikke med dem, hverken i lang tid før min viden eller efter at regnskabet bliver offentligjort?
jep det må du. Du kan givet få selskabet til lige at give dig detaljer - men det er noget ret simpelt med, at du ikke må handle i xx uger op til offentliggørelse af en rapport/kvartal osv men du må absolut ha aktier og du må også efter rapporten - når alle har samme viden som du - sælger igen

jeg tror IKKE du ud fra det du beskriver skal registreres i insiderregister og dermed noteres for dit indehav - men det er i alle fald noget selskabet ved ALT om og det er ingen som helst ændring at du har dem og efter rapport køber flere eller sælger - bare hør selskabet om du skal registreres eller bare skrive under på kontrakt

Jeg var i ganske mange år dir i børsnoteret selskab og det var helt samme procedure for den journalist der lavede vores rapporter. Mange - de fleste selskaber  vil meget gerne ha at folk der arbejder for dem køber aktier, og så bliver de insiders ofte - men stadigt-  må absolut sælge og købe når det bare ikke sker op til en rapport eller på direkte basis af erhvervet insiderviden - Det vindue du har er 6 uger efter hver rapport (og jo kun efter hver rapport du medvirker til) gennemgået her http://penge.dk/investering/hvornar-ma-insiderne-handle-aktier 

Tillykke med opgaven

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)