Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer eller forslag til produkter/niche til ny webshop

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har efterhånden udviklet/designet 16 webshops i Danmark og UK, men må samtidig indrømme at jeg aldrig har drevet en webshop. Det vil jeg nu gerne lave om - både ift. min forretningsmodel, men ikke mindst også fordi jeg ønsker at kunne fokusere på de mere klassiske områder (leverandører, kunder, marketing) fremfor IT/serverdrift/webudvikling.

Nu kommer spørgsmålet så hvilke varer jeg ønsker at sælge, og her vil jeg gerne høre andre om der skulle være nogle gode idéer. Der er (i min optik) alt for mange hjemmesider med covers, it/gadgets, e-cigaretter m.fl, så det vil for mig ikke give meget fornuftigt at starte indenfor disse områder.

Jeg har overveget at sælge legetøj til børn/unge. Umiddelbart tænker jeg at jeg kan identificere mig med dette købersegment (forældre med børn), og samtidig vil jeg kunne markedsføre mig med at vi driver virksomheden fra Billund - Børnenes Hovedstad. Det er dog kun en af mange overvejelser - og jeg vil meget gerne høre, hvis nogle skulle have forslag til helt andre områder. Alternativt hvis du har adgang til et godt marked som grossist kunne det også være relevant. Umiddelbart tænker jeg at jeg vil satse på Dropship, evt. mulighed for et mindre lager.

Mit udgangpunkt er at jeg vil satse på kvalitet - og altså ikke umiddelbart interesseret i discount-produkter (eksempelvis billigt kinesisk udstyr)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)