Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anmeldelse af website-portal - Hvad er jeres mening?

Side 2 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 74
Fra  Grumsen Development ApS Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

TrustPilot og ratepanel har ikke noget med hinanden at gøre. Ratepanel er oprettet pga. de ekstremt høje priser ved trustpilot er noget svineri :-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Grumsen:
TrustPilot og ratepanel har ikke noget med hinanden at gøre. Ratepanel er oprettet pga. de ekstremt høje priser ved trustpilot er noget svineri :-)

Wink

AHA Hvem er ejer/erne af Ratepanel `?

Det er rigtigt at de er oprettet grundet Trustpilot høje priser. Påstår de selv og en vis "Mark"

Du og andre tror så ikke, at der er et marked, netop i Danmark og de mindre og mellemstore virksomheder, som nogle kan være interesseret i, herunder dem som tråden handler om ??? Wink  

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Det er rigtigt at de er oprettet grundet Trustpilot høje priser. Påstår de selv og en vis "Mark"

Du og andre tror så ikke, at der er et marked, netop i Danmark og de mindre og mellemstore virksomheder, som nogle kan være interesseret i, herunder dem som tråden handler om ??? Wink  

Jeg er som udgangspunkt næsten ligeglad med at tjene rigtige penge på en konkurrent

Hvis det bare kan kører rundt på et minimalt budget - så er jeg sgu frisk på at gøre det mere retfærdigt. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jannik Hansen:

Jeg er som udgangspunkt næsten ligeglad med at tjene rigtige penge på en konkurrent. 

Hvis det bare kan kører rundt på et minimalt budget - så er jeg sgu frisk på at gøre det mere retfærdigt. 

Yes

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil super gerne høre fra andre online iværksættere om der er et stort behov for en trustpilot konkurrent uden at være afhængig af penge fra virksomhederne..

BYD gerne ind i debatten :)

Hvis du ikke vil have din mening ud i offentligheden så skyd mig gerne en mail på jh@jannikhansen.co.uk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du kører bare på Jannik !Yes

Der er mange kundemuligheder også herinde, og du kender andres priser.

Og er det håndværkersegmentet, så skal du også være opmærksom på anmeldhåndværker.dk, håndværker.dk m.m.

Du er velkommen til at kontakte undertegnede når du er kommet videre Wink

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jannnik

Jeg har selv fulgt med diverse diskussioner på her på Amino men også på FB angående Trustpilot

Nogen af mine input vil være:

At virksomheden skal selv have lov til at bestemme om de vil være på sådan en side dvs. at anmeldelser kommer frem kun hvis virksomheden køber abebonement

At der SKAL foreligger kvittering, regning osv som dokumentation at man har haft handlet med pågældende virksomheden.

At gøre virksomhederne mere til sin allieret end fjende hvis du forstår både til glæde for virksomhederne men også forbrugerne

At det skal være billigere ift Trustpilot

Ha en go aften  

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej E T, 

Tak for din feedback

E T:
At virksomheden skal selv have lov til at bestemme om de vil være på sådan en side dvs. at anmeldelser kommer frem kun hvis virksomheden køber abebonement

Jeg syntes jeg kan tale for- og imod denne. 

E T:

At der SKAL foreligger kvittering, regning osv som dokumentation at man har haft handlet med pågældende virksomheden.

Meget god pointe. Men jeg tænker på at gøre dette til et utroligt omkostnings-effektivt modspil.

Derfor tænker jeg lidt på at have "AirBNB" tankegangen til verifikation - hvor du fx SKAL være logget ind med Facebook - for at få en verificeret profil - der så tjekker venner etc. 

Mærkeligt nok, så opfører folk sig væsenligt pænere når de ikke længere kan være anonyme. 

E T:

At gøre virksomhederne mere til sin allieret end fjende hvis du forstår både til glæde for virksomhederne men også forbrugerne

At det skal være billigere ift Trustpilot

Jeg tænker sådan set at et modspil - skal være HELT GRATIS - og dermed BLOT reklamefinansieret af fx Google Adsense eller lign, så der således ikke kan opstår et spørgsmål om hvilken interesse siden har. (Nemlig at respektere begge parter, med en åben portal)

E T:

At gøre virksomhederne mere til sin allieret end fjende hvis du forstår både til glæde for virksomhederne men også forbrugerne

At det skal være billigere ift Trustpilot

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Du kører bare på Jannik !Yes

Der er mange kundemuligheder også herinde, og du kender andres priser.

Og er det håndværkersegmentet, så skal du også være opmærksom på anmeldhåndværker.dk, håndværker.dk m.m.

Du er velkommen til at kontakte undertegnede når du er kommet videre Wink

Forstået :-) 

Og tak for linkene. 

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

smider lig en besked til dig

Side 2 ud af 7 (65 indlæg)