Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til nyt projekt (en blog)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 14
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere

Jeg har gået med en blog i tankerne i et stykke tid og vendt idéen med nogle fra mit netværk.
Simpelt fortalt går det ud på at lave en blog, og poste tips, råds, "life-hacks".

Målgruppen er på SU-modtagere, nye udeboende og generelt folk der har humor og brug for små tips i livet.

Jeg vil med glæde gerne uddybe mere.
Det skal siges, jeg har en virksomhed ved siden af som mit fokus også ligger på men det skal ikke afholde mig til at også kunne fokusere på denne idé.

Jeg søger en partner, der gerne - ikke et krav - har nogle grafiske egenskaber, humor, og har forstand på det at få formidlet en blog og så må du også gerne kunne have noget erfaring med at tjene nogle penge på det at have en blog.
Det er som sagt ikke krav jeg kommer med, men bare et kæmpe plus.

For at fortælle kort om mig selv, så er jeg 18 år gammel. Jeg er medejer af et webbureau og jeg interessere mig for politik, fodbold og grafik. Jeg går på Herning Gymnasium i 3.g og snart udeboende. :-)
Håber at hører fra jer. Jeg ønsker ikke diskuttere mere hvordan og hvorledes her på Amino men i stedet diskuttere over mail eller telefon (spørg om nummer)

Kontakt mig på frederik97hansen@gmail.com hvis du er interesseret.
tak!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)