Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Directory - Love og regler om at sætte butikker på et kort

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!
Jeg sidder og arbejder med et projekt hvor jeg vil lavet et directory over tattooshops i Danmark.

Jeg vil lave et kort hvorpå tatovører har en markør. Trykker man på markøren vil der være informationer om butikken, anmeldelser, kontakt info osv.

Mit spørgsmål er så: Må jeg selv finde disse informationer om butikkerne på nettet og derefter indlæse dem i kortet? Altså uden at bede dem om lov først?

På forhånd tak, og forsat god dag! 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke som sådan der skulle være noget i vegen med det. 

Så længe det kun er til gavn for dem. 

Google har jo gjort det samme lidt, når de forhåndsviser det på deres søgninger uden du behøver at gå hele vejen ind på siden. 

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du selvfølgelig ret i, tak.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Krazim:

Det har du selvfølgelig ret i, tak.

Det er måske ikke dårligt at ringe til dem først - hvis du senere satser på at sælge noget til dem fx, reklame - medlemskab etc - så kan det kun gå for langsomt med at bygge et forhold til dem. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke 100% sikker på om det er relevant (eller måske helt giver sig selv), men det kan nok være værd at holde opmærksomhed på at man kun ligger ting ind der i forvejen er 'offentligt tilgængelige' på den måde kan jeg ikke se at det kan give problemer, samme som google argumentet, og det giver nok sig selv, men jeg er ret sikker på at hvis det der oplyses uden 'tilladelse' IKKE er offentlig info, så kan man godt få problemer.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris Olesen:

Jeg er ikke 100% sikker på om det er relevant (eller måske helt giver sig selv), men det kan nok være værd at holde opmærksomhed på at man kun ligger ting ind der i forvejen er 'offentligt tilgængelige' på den måde kan jeg ikke se at det kan give problemer, samme som google argumentet, og det giver nok sig selv, men jeg er ret sikker på at hvis det der oplyses uden 'tilladelse' IKKE er offentlig info, så kan man godt få problemer.

Helt enig. 

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også benytte anledningen til å ta kontakt med de ulike forretningene. 

Det kommer selvfølgelig an på forretningskonseptet ditt, men man bør alltid benytte naturlige muligheter til å gjøre de i nisjen din oppmerksom på din nettside og gjennom dette bygge nettverk.

MPR Gruppen - Norsk kompetansehus innen regnskapsføring og revisjon

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)