Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætteren - et godt tilbud!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino''er!

Jeg kan ikke lige huske om det har været oppe at vende før, men der findes et godt blad for iværksættere som hedder (ta-daaa): Iværksætteren.
 
Jeg har før lånt bladet af andre abonnenter, men nu har jeg bestilt et abonnement selv. De kører med en intropris på 49 kr. for to blade (udkommer 6 gange årligt), og derefter koster det 299 kr. om året. Det kan jo trækkes fra, så prisen er reelt lavere
 
Jeg synes at det er så godt et blad, at de af jer som endnu ikke har læst det, bør prøve det. Her er et link til bladet: http://www.ivaerksaetteren.dk
 
mvh Carsten
 
PS: Jeg får ikke provision for at reklamerer for bladet
 
 
 
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Man kan også melde sig ind i Dansk Iværksætter Forening så får man bladet gratis (og mange andre ting med).

www.d-i-f.dk

(Jeg får heller ikke penge for at reklamere for DIF)

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt enig :) vil samtidig opfordre folk til at overveje at blive medlem af Dansk Iværksætterforening, www.d-i-f.dk, hvor bladet indgår som en del af abonnementet.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Nå, jeg var 3 sekunder for langsom ;)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/20/2006 9:21:18 AM Forfatter:Carsten Jacobsen

Hej Amino''er!

Jeg kan ikke lige huske om det har været oppe at vende før, men der findes et godt blad for iværksættere som hedder (ta-daaa): Iværksætteren.
Jeg har før lånt bladet af andre abonnenter, men nu har jeg bestilt et abonnement selv. De kører med en intropris på 49 kr. for to blade (udkommer 6 gange årligt), og derefter koster det 299 kr. om året. Det kan jo trækkes fra, så prisen er reelt lavere
Jeg synes at det er så godt et blad, at de af jer som endnu ikke har læst det, bør prøve det. Her er et link til bladet: http://www.ivaerksaetteren.dk
mvh Carsten
PS: Jeg får ikke provision for at reklamerer for bladet


Ja og så skriver viceværten nyt om gode iværksætterbøger, så hvad venter i på ?
Og nej, jeg får desværre heller ikke provision.

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej den klares med en gratis annonce bagi bladet ?

Eller?
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/20/2006 11:09:48 AM Forfatter: Casper Sigaard Nej den klares med en gratis annonce bagi bladet ? Eller?


Det er ikke provision, det er løn for at skrive om bøger, så det er jo noget ganske andet :-)

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, havde heldigvis regnet den ud. Men se det i øjnene Martin, dine lyssky forretninger er ude i lyset nu 
Fedt for Amino du gider skrive den anmeldelse "gratis".
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have studeret d-i-f.dk lidt, kan jeg se at et personligt medlemskab kun koster 600 kr. om året. Følger der virkelig et abonnement af Iværksætteren med til den pris?

Hvis det er tilfældet, så får man jo medlemskabet af DIF for kun 300 kr. mere end hvad abonnementet på Iværksætteren koster. Kan det være rigtigt? Jeg kan ikke umiddelbart se at bladet følger med på DIF''s site...
 
mvh Carsten
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er sandt ja, hvor utroligt det end lyder :) Studerende får det tilmed til ca. halv pris, så dvs. samme pris for bladet+dif, som bladet normalt ville koste i sig selv.

Læs på første side til venstre i bladet, mener der står noget der om at man modtager bladet gratis som dif medlem, hvis ikke andet kan jeg i hvert fald bekræfte overfor dig at man modtager det.
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)