Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Model søger investor til vegansk tøj linje.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46520
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Alle dine reaktioner Miss007 skriger på manglende is i maven og modenhed til at søge investor. Det er svært at få investorer og meget svært bare sådan ud i den blå luft som du prøver her. Vi som investerer sætter så i øvrigt personen utroligt højt i sådanne investeringer - ofte er det rent ud personen man investerer i, og så skal man prøve at tale samme sprog som investorer. Det er ikke noget du lige får ind under huden ved bare at læse her, det er nok mere grundliggende. 

Du kan sikkert notere dig, at der er flere der synes du kører skævt i forhold til at ha chance med investor. 

Ellers bare god vind med projektet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Feb 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Alle dine reaktioner Miss007 skriger på manglende is i maven og modenhed til at søge investor. Det er svært at få investorer og meget svært bare sådan ud i den blå luft som du prøver her. Vi som investerer sætter så i øvrigt personen utroligt højt i sådanne investeringer - ofte er det rent ud personen man investerer i, og så skal man prøve at tale samme sprog som investorer. Det er ikke noget du lige får ind under huden ved bare at læse her, det er nok mere grundliggende. 

Du kan sikkert notere dig, at der er flere der synes du kører skævt i forhold til at ha chance med investor. 

Ellers bare god vind med projektet

vh John Hannover

Tak for dit indlaeg. 

I taler meget om hvor svaert det hele er. Fordi i synes det er svaert, er det vel ikke ensbetydende med at jeg skal synes det er svaert?

Vil du fortaelle mig at ALLE investorer opererer paa samme maade? At det KUN er muligt at haandterer investorer paa jeres opskrift? Det er ifoelge min mening, en meget snaervertsynet tankegang. Min tilgang er ikke mere rigtig end jeres -og omvendt. At bedoemme noget uddfra hvad der virker for dig, er ikke saerlig opjektivt. 

Min fremgangsmaade er baseret på; Jeg kan godt. Det er ikke svaert. Selvfoelgelig lykkes det. Uddfra det kan jeg godt se vi ikke taler samme sprog.

Jeg er enormt kreativ og har en meget kreativ tankegang ogsaa. ALT ER MULIGT! Sig det hoejt! Foelses det ikke rart? Gaa efter den foelelse, der kommer du laengst.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu bliver jeg nysgerrig. Hvor mange penge søger du og hvad tilbyder du en eller flere investorer?

David

Tilmeldt 28. Feb 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

David Ruben Karpantschof:

Nu bliver jeg nysgerrig. Hvor mange penge søger du og hvad tilbyder du en eller flere investorer?

David

Nysgerrig er godt.

Jeg soeger min 250.000 kr. 

Jeg tilbyder at breake even indenfor 24 mdr. Dertil tilbyder jeg 15 % af virksomheden, eller hvad vi handler os frem til. Samt vil jeg indskaerpe at have en investor jeg kan sparre med. Dette er alfa og omega.

Naar det komme til forretning, taenker jeg simpelt da mine erfaringer fortaeller mig, jo mere simpelt man kan holde det, jo mere overskueligt. Mit forretningskoncept er ligeledes super simpelt, overskueligt og nemt at omstille.

Kontakt mig endelig for mere info.

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Miss007:

Nysgerrig er godt.

Jeg soeger min 250.000 kr. 

Jeg tilbyder at breake even indenfor 24 mdr. Dertil tilbyder jeg 15 % af virksomheden, eller hvad vi handler os frem til. Samt vil jeg indskaerpe at have en investor jeg kan sparre med. Dette er alfa og omega.

Naar det komme til forretning, taenker jeg simpelt da mine erfaringer fortaeller mig, jo mere simpelt man kan holde det, jo mere overskueligt. Mit forretningskoncept er ligeledes super simpelt, overskueligt og nemt at omstille.

Kontakt mig endelig for mere info.

Hvis du vil sælge 15% af din virksomhed til 250.000kr, så værdiansætter du din virksomhed til 1.666.666 kr.

Har du prototyper af de forskellige tøj modeller du ønsker at få produceret og byder du selv ind med et beløb?

Tilmeldt 5. Mar 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke forudsætninger har du lavet for at kunne lave den værdiansættelse af virksomheden?? (15% ejerskab for 250.000 kr)

Tilmeldt 28. Feb 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tobias og niklasp92

Jeg har valgt at kaste dette tilbud som forhandling. Jeg forstaar dit regnestykke, udfra de forudsaetninger jeg har beskrevet. Der ligger dog mere til tallene. Dejligt med noget serioesitet. Tak. Du er mere end velkommen til at kontakte mig privat for at hoere naermere.

Jeg har alt klar. Kontakt mig for at hoere naermere.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)