Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop design ønskes kommenteret.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino!

Så har vi fået lavet nyt design til vores side. Vi ønsker derfor feedback på siden. Kom endelig med både ris og ros.

Billedet af shoppen kan ses her: http://peecee.dk/?id=87527

Kom frisk.

På forhånd tak!

Med venlig hilsen,
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Billedet er for utydeligt til at kunne give en vurdering. Det er jo ikke kun design, men også funktionalitet, som du gerne vil have kigget på eller? Så kan vi jo ikke nøjes med et billede, men et link til "the real deal"

 

/Ole 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er rigtigt Ole, men "the real deal" findes endnu ikke. Forstået på den måde at design endnu ikke er integreret.

Jeg vil dog vende tilbage til denne tråd når design er integreret og fuldt funktionsdygtigt.

Men hvis der alligevel sidder nogle derude, der har lyst til at sige noget omkring design så fyr den af.!


/Anders

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

"doh" (slår mig selv på panden med flad hånd)

Jeg så først nu at man kan se billedet i den korrekte størrelse ved at klikke foroven (har aldrig hørt om peecee.dk).

Designet ser udmærket ud, fine farvekombinationer, produkterne fint i fokus

Men ikke noget banebrydende design, hvilket formentlig heller ikke var meningen. Det smager af en standardløsning og det skal ikke forstås negativt, sådan er min egen også p.t.

/Ole 

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får en "403 forbidden" når jeg forsøger at besøge jeres side. Er jeres host nede?

 

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus P:

Jeg får en "403 forbidden" når jeg forsøger at besøge jeres side. Er jeres host nede?

 

/Claus

Nej da jeg prøvede var den ikke. Er det www.everlight.dk du prøver at nå?

Deside: Tak for din kommentar/ros. Ja meningen er at siden skal være meget simpelt opbygget pga., at vores målgruppe generelt ikke har den store internet erfaring.

Mvh.
Anders

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)