Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man købe gavekort?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey allesammen,

Jeg vil bare lige høre, om der er nogen der ligger inde med nogle gode kontakter til virksomheder, der sælger gavekort?
 
Jeg står og skal bruge nogen til min e-butik og kunne godt tænke mig at få lavet nogle lidt ekslusive, f.eks. i en lille æske eller noget tilsvarende.
 
Det er vigtigt at man ikke skal købe 1000 af gangen, da jeg kun vil få begrænset brug for dem.

På forhånd tak :)
 
Hilsen
 
- Jesper
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jesper dog... I en e-butik sælger man da e-gavekort. Du faxer jo heller ikke en faktura til dine kunder, vel?

Beklager, jeg ikke kunne hjælpe, men blot bruge din tid.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Har du hørt om Gavekortet.dk (www.gavekortet.dk)?
 
Jeg har aldrig selv brugt det, men det virker da som en nem løsning...
 
mvh Carsten
Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg har i min selv designet gavekortene her http://www.hatteshop.dk/index.php?menu=vg&vgid=18  - Man kommer langt med nogle få justeringer på de standart-layouts som ligger i Publisher.
 
Jeg har så fået trykt et lille oplag på 20 stk. i en typisk "print og kopi-butik" på noget karton.
Købt nogle flotte konvolutter i en flot farve.
Jeg er selv meget tilfreds med resultatet, og stykprisen kan holdes på ca. 7 - 8 kroner.
 
Det er en bilig løsning på at komme igang inden man for det store oplag ved et trykkeri. 
 
 

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Arrrghhh....

Jeg fangede ikke lige at du ville sælge gavekort til dit eget produkt. Jeg sad nok lige i mine egne gavekort tanker, da jeg selv kigger på forskellige muligheder for nemt at præmierer nogle af dem der svarer på mine kunders spørgeskemaer.
 
Kig på http://www.scapackaging.dk - de har en masse forskellige standardløsninger som jeg mener de sælger også i små styktal. De har et temmeligt stort katalog du kan få tilsendt.
 
mvh Carsten
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Trans Sørensen -> En kort relateret kommentar: Når vi nu snakker om gavekort, så tror jeg ikke at den ekstrem korte gyldighedsperiode du har sat på holder juridisk. Det er vel også en skidt aftale for forbrugeren, at bytte rigtige penge til penge der kun kan bruges i din butik - og kun indenfor 6mrd hvorefter de bliver helt ubruglige

En kort redegørelse omkring gavekort og tilgodebeviser: http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/17/
 
... håber også dette hjælper spørgeren mht. overvejelser i forhold til at udstede gavekort
 
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten hvordan har de fleste online butikker gavekort til deres shop? - det er jo lidt noget rod hvis man sælger et gavekort på 400,- og kunden finder noget til 350,- så skal man til at overføre penge tilbage osv.

- måske er det den eneste måde at gøre det på, men måske nogen herinde tilbyder gavekort på deres online shop kunne biddrage med nogle guldkorn her...?!?

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Nu er det nu engang sådan at INGEN gavekort har en levetid på under 5år! Alle gavekort gælder i 5år. Selvom butikkerne siger andet, skal det kunne indløses i 5år!!
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger et gavekort, som man først udfylder og derefter folder til en lille, pæn æske. I æsken kan man lægge et visitkort og en lille gave eller en vareprøve. Så binder man et bånd om og laver en flot sløjfe. Resultatet er pænt og nydeligt.

fficeffice" /> 

Gavekort / æske er trykt på pap og man kan vælge 4 forskellige farver. Man kan også få fortrykte gavekort, som kan lægges i en kuvert. Man kan købe 100 stk af gangen. Hos:

 

DP Danmark, tlf. 55 72 20 10, wwwdpdanmark.dk, dp@dpdanmark.dk.

 

--

 

Det er lidt træls at læse de svar, der er kommet ovenfor. Der bliver efterlyst trykte gavekort, og kan man ikke svare på det, så spilder man vores tid ved at poste indlæg. Og hvor fedt er det at få at vide, at man er en sinke, hvis man ikke bruger elektroniske gavekort?

 

Bo Jensen

Butik Go’aften

www.goaften.dk

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Tommy

Det er vist en lille fodfejl fra min side. Tak for korektionen. Det skal straks rettes.
 
Til Mixmeister --> Penge til overs på et gavekort overføres tilbage på kotonr.
 
Men lige et spørgsmål i den forbindelse...
Hvad siger loven om restbeløb på en gavekort - kan man f.eks nægte at udbetale retsbeløb så frem beløbet er mere end kr. 50,-?

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)