Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Restaurant derhjemme

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens jeg ville bare lige spørge om der er nogen herinde som ved noget om man må have sådan et "værelse" i sin restaurant til arbejderne hvis de vil overnatte eller om man må lave sit eget hjem om til en restaurant. Jeg har prøvet at søge rundt på nettet men har ikke været så heldig med det :/ om jeg så har brugt de forkerte søgeord ved jeg ikke men jeg ville sætte stor pris på hvis nogle kunne sætte lidt lys på reglerne for denne her situation :D tusind tak på forhånd

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du spørger om vil jeg mene er myndighedsspørgsmål

Må du lave restaurant i dit eget hjem afhænger af lokalplaner osv. Altså om du må drive erhverv i den bygning du bor i. Det må du højest sandsynligt ikke.

Hvis du må så skal du opfylde myndighedskravene i forbindelse med ombygningen og kravene fra fødevaremyndighederne når du laver mad.

Hvis du vil have dine ansatte til at sove i restauranten handler det også om det samme.

Stort set alt kan lade sig gøre, men husk at "bare lige" kun er noget der findes i hovedet på ejendomsmæglere, artikekter og andre kloge folk. Alt koster penge og nogen gange koster lidt skæve løsninger ekstra mange penge :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvis jeg skal koge det ned:

Nej som udgangspunkt må dine ansatte ikke sove i din restaurant.

Nej som udgangspunkt kan du ikke bare indrette en restaurant i et ikke erhvervsbolig.

Tilmeldt 4. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Super mange tak for hjælpen :D

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)