Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En computer efter mit behov

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Jeg leder efter en ny computer, som
jeg primært arbejder på.
Jeg laver mine egne websider, og er bekendt med html etc.
Den skal være god til at kode på.


Så jeg ville høre om I kunne anbefale en god computer til mine formål. Mit budget er begrænset og må ikke være over 10.000kr.

Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har forstand på at kode så går jeg ud fra du er lidt semi nørdet og formentligt har den nødvendige viden til selv at finde en computer ud fra et par simple råd..?

Hvis du skal kode og håndtere krævende programmer så vil det som minimum være 8gb ram, 256 ssd og core i5. Det er mine egne minimums krav til en pc der skal bruges til at kode på.

Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Naturligvis har jeg da nogle forslag selv, og dine råd lyder meget som mine egne tanker.
Det var mere hvis der var nogen der kendte nogle super gode computere der var rigtig gode til mine formål.
Men tak for hurtigt svar. ;)

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge mange computere, jeg koder selv på en bærbar som er sat til skærm, tastatur og mur.

Mens jeg har en computer til at køre mine video redigering programmer...

Kig på Lenovo Y50-70, dyr men god. Jeg fandt den brugt til 6.000kr på DBA, og jeg vil sagtens kunne bruge den til at redigere video på, jeg gider bare ikke at rendere på samme maskine...

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for nylig købt en lenovo 440S til 6K hos brugtecomputere.dk - er fuldt tilfreds med denne og vil langt hellere købe en lettere brugt arbejdsmaskine (denne er faktisk ubrugt) end en dyrere og ganske vist nyere maskine fra elgiganten. 

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis der bare er tale om kode af hjemmesider osv, og ikke compiling ville jeg lægge pengene i en i5, 120gb+ ssd og være ret ligeglad med grafikkortet. bare det kan klare en høj opløsning. og så købe en ordentlig skærm med høj opløsning. der findes ikke noget værre at sidde og skulle kigge på det grafiske på en hjemmeside, og kigge koden igennem på 14" bærbar :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå efter en I7 CPU. I7 er mere bygget til renderingsprocessor hvor at I5 er mere bygget til grafikprocessor. Men du kan også sagtens få en nogenlunde computer med I7 cpu i. Det er mere dine krav andre steder, skal det kunne være nemt at få den med rundt, i så fald bærbar, og så skal du kraftigt overveje størrelse og batteritid. Ellers køb en stationær hvis du aldrig skal have den med.

Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Den skal være lige til at tage med, altså bærbar. Tænker lidt jeg køber en MacBook Pro 13 Retina med 128gb ssd.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan altid nøjes, men nu spørger trådstarter om en GOD computer ikke bare en som er udemærket og godt kan klare det.

Gå efter en med en nogenlunde CPU og en SSD disk i, og en som holder lang batteritid. Mac er dyrt til prisen, i forhold til hvad der sidder i men, de har et fedt design og deres computere holder længe strøm og for det meste virker de bare uden det store problem :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)