Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video om køb af restpartier ... hvad syntes aminoer om den ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 14
Fra  C M LASSEN AS Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er iværksætter med godt gang i forretningen siden den spæde opstart i 2008. 

Vi udstiller på en del udenlandske messer, og vil gerne finde nye leverandører i udlandet.  Vi har fået lavet en lille video om vores tilbud til virksomheder med overskuds lagre / restpartier.

" target="_blank">Se vores video om køb af restpartier. KLIK HER.

Derudover har jeg forfattet en lille tekst til vores kommende nye danske kunder og leverandører, som gerne skulle beskrive virksomheden og det vi laver.

"

C M LASSEN A/S er en international importør og eksportør af restpartier. Vi har et bundsolid ry bygget på flere års erfaring på det globale marked.
Over en periode på snart 10 år har C M LASSEN A/S vist sig at være en pålidelig og stærk partner for både kunder og leverandører. Vi arbejder hurtigt og med respekt for dit produkt og din position på markedet. Gennemsigtighed og innovative løsninger er kendetegnende, der har gjort os stærke i vores sektor. Hos C M LASSEN A/S er vi dedikerede til at købe og sælge professionelt og effektivt, med henblik på intensive langsigtede relationer med vores kunder og leverandører.
En arbejdsmetode, der virker.


Vigtige indkøbs fordele:
• Gennemsigtighed, med en arbejdsmetode skræddersyet til at passe til kunde / produkt og respekt for dit brand.
• Omfattende internationalt netværk af pålidelige og loyale kunder.
• Om pakning og opgradering af dine produkter.
• Meget sund finansiel stilling.
• Innovativ og erfaring i at finde de rigtige alternative salgskanaler.
• Professionel logistik infrastruktur, forstærket af vores strategiske beliggenhed tæt ved motorvejen i midten af Danmark (Fredericia)
• Hurtig respons / tilbud.
 
Vigtigste salgsargumenter:
• Omfattende udvalg af varer til yderst attraktive priser.
• End-to-end logistik.
• Direkte svar på spørgsmål på flere sprog (engelsk, tysk, dansk).
• Let og overskuelig måde at bestille.
• Alle tilbudte produkter på lager.
• Stort showroom til gennemgang af vores produkter / ansigt-til-ansigt møde."

Er budskabet til at forstå ?

Har I forslag til ændringer ?

Vi arbejder også på at opdatere vores nu 8 år gamle hjemmeside. Den passede godt til vores virksomhed da vi kun havde et år i branchen, men med det nuværende kundeflow og størrelsen på vores kunder, så har vi behov for at fremstå skarpere og med noget mere professionalisme.  Nogle forslag til et godt web-bureau der kan løse den opgave med B2B shop uden at det koster 100.000 kr. ?

Venlig hilsen

Christian Lassen

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Som udgangspunkt er videoen rigtig godt lavet. Den forklarer godt hvad I laver, og hvordan I håndterer diverse udfordringer.
Jeg synes også jeres tekster er gode. Nu har jeg ikke set den tyske eller engelske variant, men en god oversætter skal nok få budskabet med.

Omkring jeres hjemmeside, så ville vi hellere end gerne tage en snak med jer omkring muligheder.

I kan læse lidt om hvem vi er her: Lyngedal & Partners

Jeg sender også en personlig email til dig med mere info.

med venlig hilsen

Jesper Skov

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er måske lidt til den lange side, men den vil passe godt på en "Om Os" side...

Overvej om teksten under ikke burde være på flere sprog, dansk rammer primært kun DK ;)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)