Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nystartet niche webshop

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære, som altid meget hjælpsomme og kompetente Amino brugere.

Jeg er netop blevet færdig med en webshop for en kunde og vi har lanceret den i dag.

Kunden, som desværre ikke har Amino (endnu) kunne rigtig godt tænke sig nogle øjne på hendes webshops layout, funktionalitet og andet fra andre end dem der har været involveret i udviklingsprocessen (mig).

Både hende og jeg vil derfor sætte kæmpe stor pris på hvert et sekund i sætter af til at kigge på siden for at komme med jeres faglige konstruktive kritik/ris samt ros.

Alt der falder jer ind når i kigger på siden er i bund og grund brugbart i forhold til en samlet vurdering af det optimale resultat.

Beritsgarn.dk som shoppen hedder er en niche shop med fokus på kvalitetsgarn der er økologisk og maskinvaskbart.

Den er forøvrigt lavet i Shopify.

Rigtig god weekend derude.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

En pæn og overskuelig hjemmeside. Der er efterhånden en del forskellige garn hjemmesider der springer frem. Om det er på måde igen skal jeg ikke kunne sige, men konkurrencen indenfor feltet stiger måned for måned.

Hjemmesiden er meget behagelig at se på og det er nemt at finde frem til produkterne man leder efter.

1. Fordele som "Altid fragt ved køb over 499kr" og "Vi har mange gode opskrifter til børn" skal gøre mere synlige. På nuværende tidspunkt forsvinder de ind i baggrunden. Folk vil jo gerne se hvad de kan få for deres penge, hvorfor det er at denne shop frem for andre at de skal vælge. Derfor skal fordelene altid stå klart og i iøjefaldende.

2. Hvis vi hoppe over i en anden boldgade nemlig "SEO" så er der meget der mangler. Ikke særlig meget tekst, titlerne er alt for korte og ikke særlig unikke. Der mangler Alt tag på nogle af billederne. Intern linkbuilding kan forbedres en del osv...

Det er de 2 punkter jeg kunne bidrage med :)

God weekend.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk der er startet 36 nye garn webshop sidste 2 år i Danmark

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Rosenborg:
Det er de 2 punkter jeg kunne bidrage med :)


Hej Alexander.

Tak for din tid og din feedback. Jeg er ganske enig i begge dine betragtninger og begge ting kan klart forbedres. Tak fordi du påpeger det.

Mvh. Martin

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

erjegher:

Husk der er startet 36 nye garn webshop sidste 2 år i Danmark

Sådan noget tager kvinder ikke højde for. Om der er benhård konkurrence, og hvor svært det vil være at afsætte ens produkter i fremtiden. Det er deres hobby, eller noget de elsker at beskæftige sig med feks tøj, og så skal der bare startes en forretning op uanset hvor svært markedet må være. Hold da op jeg har set mange kvinder med lige så håbløse forretningsidéer de sidste mange måneder på amino. Blot fordi det er noget der virkelig interesserer dem, ligesom tusindvis af andre kvinder, så forstår de ikke at konkurrencen er ALT for hård, og ens odds er alt for dårlige til at starte med. Men dem om det, det er deres penge de taber ikke mine. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Isaac:

erjegher:

Husk der er startet 36 nye garn webshop sidste 2 år i Danmark

Sådan noget tager kvinder ikke højde for. Om der er benhård konkurrence, og hvor svært det vil være at afsætte ens produkter i fremtiden. Det er deres hobby, eller noget de elsker at beskæftige sig med feks tøj, og så skal der bare startes en forretning op uanset hvor svært markedet må være. Hold da op jeg har set mange kvinder med lige så håbløse forretningsidéer de sidste mange måneder på amino. Blot fordi det er noget der virkelig interesserer dem, ligesom tusindvis af andre kvinder, så forstår de ikke at konkurrencen er ALT for hård, og ens odds er alt for dårlige til at starte med. Men dem om det, det er deres penge de taber ikke mine. 

No

Og der er lige så mange mænd/drenge der kaster sig ud i håbløse eventyr.

Lad dog være med at nedgøre kvinder på den måde.

Og så kunne det jo være at nogle af dem lykkedes fint med deres webshop, til trods for konkurrence.

At der findes tusindvis af supermarkerder af mere eller mindre tvivlsom kvalitet, forhindrer jo jo ikke at der skyder flere op her og der.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Isaac

Håbløse forretningsidéer? Jeg vil da sige der er flere mænd der fejler på det område.

Det er korrekt at kvinder starter virksomheder op omkring hvad de interessere sig for, men det er sådan set også det der giver bedst i sidste ende. Alt for mange mænd kaster sig over noget nyt som de ingen forstand har på og må opgive igen efter nogle få måneder. Du generalisere lidt for meget her. Og hvordan i alverden skulle din kommentar hjælpe trådstarteren?

God weekend til jer alle.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg skriver "kvinder". Så er det som altid ikke alle kvinder.

Men det er rigtigt mange. Hatten af for alle de kvinder der ikke følger den vej. Jeg ved godt hvordan mange reagerer når jeg skriver det jeg skrev før, og der er mange der føler sig ramt fordi det netop IKKE falder i den kategori der hedder alt for risikabel og dårlig forretningsidé. 

Men som sagt langt de fleste kvinder herinde og generelt har en meget dårlig fornemmelse for markedet og konkurrencen generelt. Behøver ikke dykke dybere i det, der er mange lag i det for mit vedkommende, både kønnenes kamp, og så kvinderollen generelt. 

Det handler jo om kvinders tankegang i sidste ende. Og logik også. Jeg ved godt at det er "farligt" at begynde at tale om mænd og kvinder, fordi folk STRAKS begynder at finde eksempler der modbeviser det. 

Det kan godt være at der er rigtigt mange mænd med dårlige forretningsidéer, men det jeg konkret tænker på er alle de nye henvendelser herinde. På en måde synes jeg selvfølgelig det er synd og dumt at så mange kvinder vælger uden stor omtanke, samtidig ja så er det også kønnenes kamp på et eller andet plan. Der er ikke mange mænd der bryder sig om at blive udkonkurreret eller tabe til kvinder uanset hvad. 

Der er altid godt at vælge et område man interesserer sig for, har kendskab til, selv har købt mange varer i før og generelt er godt bevendt i, men man må virkelig tænke sig om inden man bruger penge og tid på meget pressede og hårde brancher som feks tøjbranchen. 

Jeg ser det overalt i gadebilleder, håbløse placeringer af butikker, blot fordi nogle vil udleve deres drøm uanset hvad. 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 18. Mar 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

+Der ser flot ud og siden tilpasser sig fint til iPhone.
+Smart med 10 % rabat ved første køb.
-Ingen oplysninger om fragtpriser. Jeg bliver altid misfornøjet, hvis jeg først skal taste mine oplysninger ind før jeg kan se fragtprisen, og først der tage stilling til om jeg vil købe her eller finde et alternativ.
-Burde der ikke stå, hvem der ejer webshoppen og andre mere personlige ting under "Om Beritsgarn "?

Fra Randers
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Bed lige mærke i at man ikke kan se ejeren af webshoppen nogle steder. værgen med billede eller navn. måske kunne det være ide at være lidt mere synlig som ejer. kunne give tryghed for kunderne, at man kan sætte et menneske ansigt på shoppen.-

Mvh

Martin

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)