Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af callcenter - kunder?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle der læser med. 

Jeg er en fyr på 24 år der sammen med en kammerat på 28 overvejer at starte vores eget outbound callcenter op. Vi har begge en masse erfaring, primært med erhverv, og er dygtige sælgere. Jeg har et års erfaring og han har 6. Vi er begge to nogle af de bedste til at sælge - men har absolut INGEN erfaring med selv at styre virksomhed. Dette er nok den største grund til at vi ikke er selvstændige endnu, da vi har været nervøse og bange for at stå på egne ben, og have det ansvar der følger. 

Men nu er vi klar. Vi er villige til at satse alt, og gå all in. Vi har en kapital på 50.000 til at stifte et ApS - hvad er fordelene i forhold til EMV, udover at man ikke hæfter personligt? Giver det os muligheder vi ellers ikke har?

Jeg overvejer desuden at sælge min lejlighed, hvilket nok vil give yderligere 200.000 i kapital. Planen er at starte op med 4-5 medarbejdere, og så gerne ekspandere til 20 medarbejdere inden for 1-2 år.

Til folk der selv har prøvet at starte op, hvordan finder man kunderne/samarbejdspartnere? Er det simpelthen bare at tage kontakt selv?

Håber på at høre fra jer. Alt konstruktivt modtages selvfølgelig også med kyshånd. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel, 

Hvor i landet er du? :) Jeg har måske en første kunde, til når du er klar...

Vh, 

Meal4U.dk

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtig interessant. Er det Meal4U? 


Det bliver med stor sandsynlighed nok i København! 

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel, 

Skide være med Meal4U :D Den del har jeg styr på.. Nej, det er noget andet, bedre, som vil være tusind gange nemmere for jer at arbejde med! :) Sig til hvis vi skal holde et møde i næste uge? 

Vh, 

Meal4U.dk 

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første du skal gøre er at bruge dine telemarketing evner på at ringe nogle kunder ind til dig selv - Du bliver din egen først kunde :-)

Du ved forhåbentligt noget om prissætning i et call center , og hvad kunder lægger vægt på.

Så du må ringe rundt og overbevise kunder om at telemarketing er et godt produkt for dem - det kan blve en rigtig sjov case for du og kundeemnet sidder med  produktet i hånden når du ringerBig Smile

Du kan starte med meget små midler - PC, Sorftware og telefon selvfølgelig :-)

Held og lykke med projektet

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Når du skal ud og kigge på software, so kig også lige på min: myphoner.com - det er perfekt til outbound for den prisbevidste iværksætter.

Og held og lykke med projektet!

/Jeppe

Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Jeg vil gerne give dig nogle branche tips, både hvad angår opbygning af forretnings processer og opbygning af kundeportefølje.

Du er velkommen til at kontakte mig på bl@bering-it.dk eller på telefon 27229911.

VH

Bo

Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står pt. I samme situation og tænkte på om du var frisk på at fortælle ovenstående igen?

Min mail er: Sebastianprehn@outlook.com

Du er meget velkommen til at skrive til mig

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)