Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vaccinationer ifm. rejse i enkeltmandsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal i min enkeltmandsvirksomhed rejse til en messe/konference i et land hvor det anbefales at blive vaccineret for Hepatitis A og B. Kan jeg trække udgiften til disse vaccinationer fra? Rejsen er af ren firmakarakter og kombineres ikke med ferie.

På forhånd tak

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det vil jeg klart mene. Selskaber må godt betale dem skattefrit/trække dem fra - når de udsender folk til f.eks. Indien/Kina på rejse - så den ville jeg trække fra når helt ren firmarejse - også i enkeltmands.

Til f.eks. Kina rækker hepatitis vaccine fint - Til f.eks. Indien / Bangladesh vil jeg altid anbefale oral (drikke) vaccine mod kolera - som beskytter maven ret godt mod en del - Skal dog tages så tidligt, at du har nogle uger mellem du drikker første og anden dosis - Dukoral hedder den hos din læge

Malaria vaccine er jeg altid gået langt uden om, så længe det ikke direkte var junglevandringer i flodområder - 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret John. Og ja, jeg holder mig også til Hepatitis vaccinerne. Det var også hvad lægen anbefalede :)

Tilmeldt 6. Sep 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej NobleK! 

Hvis du en anden gang er i tvivl om, hvilke vaccinationer, der er nødvendige til dine firmarejser, vil jeg foreslå at tage et kig på https://sikkervaccination.dk/. Her er der en god oversigt over, hvilke vaccinationer, der vil være nødvendige til lige præcis ens egen rejse ud fra nogle spørgsmål angående rejsen. 

Vh 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)