Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom nu af den chat når du skal forklare din forretning!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen gange er det sjovt at tænke tilbage på - endda ikke for så mange år siden - dengang vi lavede vores forretning med en telefon - altså med ledning - og en fax samt fysiske møder 1-1.

Alt det er selvfølgelig blevet 100 gange nemmere - og med sociale medier er vi idag connected i alle hjørner af landet, ja endda i alle verdenshjørner. MEN, teknologi har også visse ulemper, som kan blive enormt tidskrævende. Eksempelvis chat funktion på Facebook... forleden blev jeg pitchet til et koncept jeg ikke helt forstår teknikken bag - da pitchen var i Facebook chat - og det var sen aften, så fortsatte den i pænt lang tid. Meget lang tid - ind imellem alle de andre ting man når at få fra hånden.

Efter en times chat frem og tilbage så var jeg stadig ikke blev klogere - faktisk endnu mere skeptisk. DERFOR, lander du i en gang chat - så stop mens "legen er god", få ringet op eller aftalt tidspunkt der kan snakkes - eller kan man ende i at blive jordet på ting som bare er meget lettere lige at få sagt.

- og husk så iøvrigt at være ærlig med det samme: rammer du et spørgsmål du ikke kender svaret på - så sig det: Jeg er faktisk i tvivl om netop det du spørger om, for det spørgsmål har jeg ikke fået før... eller: Jeg bliver nødt til at vende tilbage med et svar, for jeg kender ikke svaret. 

Det er meget bedre end at forsøge at svare i andre retninger - eller forsøge at manipulere "samtalen" over på andre ting - DU finder mere vigtige.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det handler jo om at tage til stilling til sin forretning! 

Jeg vil f.eks. ikke have lange sms/chat samtaler - Det bliver brugt som redskab til at få en aftale plads! 

Har jeg brug for længere kommunikationer på skrift, så er det mailen. Det handler nemlig også om for mig, at skabe balance mellem privatliv og arbejdsliv. 

Så grundlæggende enig! Hop af den chat og tag det møde, hvis det er så vigtigt :) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)