Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad bør prisen være??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igennem et program på nettet, lavet en app, som kan blive udgivet på App store både for iPhones og Androids.

Appen er til tænkt en bestemt virksomhed, som jeg allerede har et samarbejde med. Virksomheden har 3 restauranter.

I appen er det:

- Kort over restauranter

- billeder fra instagram

- social netværk, så brugere kan login med facebook, twitter eller manuelt og ligge statuser, billeder, videoer og checke in, samt like og kommentere på opslag.

- Digital medlemskort, hvor brugere får point når de checker ind inde i restauranten

- Menukort

- Push Notifikation

- m.m.

Jeg forventer at kunne få min. 1000-2000 personer ind og downloade appen inden sommerferien

Det koster 700 kr at have en konto hos Apple for et år og ca. 250 kr hos Google Play, derudover koster det 4000 kr om året til det sted, hvor app´en er lavet

Jeg vil gerne sælge app´en til virksomheden, så de står for alle abonnementerne og jeg bare for en betaling for design og udarbejdelse af App´en 

MEN MEN MEN, hvad skal det koste virksomheden

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter, 

Normalt så ville man jo diskutere prisen med kunden, inden at man går igang? :)

Prisen: Det skal koste det højeste som din samarbejdspartner er villig til at betale? Dog hvor alle dine udgifter som minimum er dækket! :)

Dvs. Beregn alle dine udgifter til diverse firmaer + antal timer som du har brugt på det ganget med en timepris? Det vil så under normale omstændigheder være prisen ex. moms... 

Vh, 

Meal4U.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

peterhansen203:
Jeg vil gerne sælge app´en til virksomheden, så de står for alle abonnementerne og jeg bare for en betaling for design og udarbejdelse af App´en 

Med al respekt, så tror jeg du undervurderer din egen opgave virkeligt meget. Som jeg forstår det, så skal du jo bruge en masse tid (og penge) på at promovere og reklamere for app'en, så BRUGERNE gider at bruge den - og derved der er restauranter, der vil investere i at blive en del af den.

Eller misforstår jeg? Er det én app til hvér restaurant? Men hvad skulle pointen være i det? Der findes jo dét, der hedder internettet. Hvis jeg vil vide noget om en restaurant, så søger jeg på nettet og kigger på deres hjemmeside.  Wink

Men måske er jeg bare gammeldags Drinks

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

1000-2000 downloads lyder ikke af meget - husk at ikke alle downloads giver salg i den konkrete virksomhed.

Hvad med at aftale en pris med kunden omkring pris / aktiv bruger / måned eller sådan noget?

i Google play store kan du hvertfald se hvor mange der aktiv har appen installeret. 

Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne sælge appen til virksomheden, så de ejer den 100%

Jeg håber da på at flere henter den men, men mit mål er 1000-2000 personer på 3 uger, uden en krone til markedsføring

Har en strategi

Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Appen skal sælger til virksomheden så de ejer den 100%

Det er en virksomhed som har 3 restauranter, så appen fungere til alle tre restauranter.

Jeg har insider viden om at de genre vil have et digitalt medlemskort, samt har været i kontakt med andre som laver apps, men de firmaer have en app til flere restaurant og andre butikker, hvor denne virksomhed, så bare kom med, men jeg ved at de gerne vil have deres eget univers, derfor deres egen app, som ikke skal deles

Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har endnu ikke kostet mig noget, men der ligger 35-40 timer i det + 10 timer cirka til nogle afsluttende rettelser.

Er 15.000 kr for meget eller for lidt?

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

15.000 er for lidt.
Jeg vil mene du minimum skal tage 500kr/t + moms.
så 25.000kr.

Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Bør det så være 25000 ex moms + de betaler for abonnement hos Apple, Google play og det sted hvor app'en er lavet?

Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Bør det så være 25000 ex moms + de betaler for abonnement hos Apple, Google play og det sted hvor app'en er lavet? 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)