Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor får jeg ingen kunder?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

I starten af 2016 lavede jeg et nyt tøjbrand ved navn "Relicz".
Dertil lavede jeg siden www.relicz.dk hvor jeg ville sælge mine produkter igennem.

For cirka 1½ måned siden blev hjemmesiden færdig efter lang tid, hvor jeg justeret på siden.
Desværre har jeg ikke fået så mange kunde, og her på det sidste er det stået helt stille med salg
Jeg markedsføre siden gennem FB og det går faktisk fint nok. Folk liker min facebookside og jeg får en del besøgende dagligt (ca. 30-40). De besøgende ser produkterne og tilføjer dem til kurven, men bestiller ikke.

Derfor søger jeg hjælp/respons til siden. Er der noget galt eller noget som mangler? Eller er det bare et spørgsmål om tid før der går et køb igennem?

Side: www.relicz.dk

FB: www.facebook.com/ReliczDK/

Jeg er åben over for alt konstruktiv kritik, siden dette er et mysterium som skal løses!

/Kristian E. Olsen

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

PayPal er desværre ikke udbredt i Danmark og bliver det aldrig. Folk har ikke tillid til det.

jeg tror det er derfor folk lægger i kurven men ikke ikke afslutter betaling.

jeg forsøgte ved betaling at vælge epay, men fik en error meddelelse. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Excelautomation Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror desværre bare du befinder dig i et marked med enorm stor konkurrence. Der findes tusindevis af butikker som sælger t-shits. Hvad er lige præcis dét, som gør dit produkt unikt, og får det til at skille sig ud?

Det jeg ser ved første øjekast, er en helt plain-farvet t-shirt i nogle afdæmpet farvevalg. I beskrivelsen skriver du at de passer til det farverige forår, hvilket jeg ikke syntes harmorer - men det er selvfølgelig meget subjektivt.

Som jeg ser det, vil dine kunder primært komme fra enten bekendtskaber eller igennem facebook. SEO-mæssigt tror jeg desværre ikke der er meget at gøre, vedmindre du finder et relativt uberørt niche område af tøjhandel. Du optræder ikke på Google ved søgninger såsom "Goodness t-shirt", hvilket giver et indtryk, at der mangler rigtig meget arbejde på denne front - eller som tidligere nævnt, at du bare befinder dig i en kategori med massiv konkurrence.

Siden syntes jeg egentlig meget godt om, den er simpel og nem at navigere rundt i.

I forhold til at der er mange der ligger i indkøbsvognen, uden at købe noget, er faktisk meget almindeligt. Det skyldes nok 1) at det kun er muligt at betale med PayPal og 2) at folk gerne vil kende fragtprisen - hvilket så vidt jeg kan se, ikke er synlig på produktsiden.

//Jimmi N

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt synes jeg, at din webshop er super fedt - ren desgin mæssigt!

Som nævnt før, er online tøjhandel et ekstremt proppet marked. Måske skal der bare prikkes huld på bylden, hvorefter kunderne vælter ind? 

Hvis du regner med, at din målgruppe også er folk under 18 år, så tror jeg, at jeg kan hjælpe dig. Hvis du vil vide mere, kan du kontakte mig på kasperfriis@jobtilunge.dk eller på tlf: 26710078. En snak skader vel aldrig? 

Mvh.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Produktbillederne er ikke super gode. Man får det indtryk, at det er classic fit tshirts, som sidder meget firkantet på en, som det er kendt fra USA... I norden er slim fit det, som de fleste vil have, og det signalerer billederne desværre ikke

Desuden er det ensfarvet tshirts, lignende kan erhverves i H&M til 50,- kr. Så hvorfor skulle man give 4 gange så meget for dem hos dig? 

Teksten sælger ikke ligefrem produkterne, de er meget standard og uden personlighed eller branding...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Nov 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Artbystar Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som Jimmi også nævner, befinder du dig i et marked med enorm stor konkurrence. 


Derudover er der også kun 5 t-shirts, som udvalg i din webshop, det er meget lidt efter min mening. Det behøver ikke være 50+ produkter, men evt. tilføj en enkelt cap, et par sko eller 3-4 ekstra trøjer.
Mine første tanker når jeg kommer ind på din hjemmeside, er at din målgruppe er teenager i alderen 13-16år ca. Grundet selve modellen på dine billeder, hvilket jeg tænker ikke umiddelbart er din mening
? (ret mig hvis jeg er forkert). 

Du kunne evt lave en brugerundersøgelse, som måler dine kunders behov og ønsker. 

En anden ide, kunne være at "spice" dine produktbilleder lidt op. Eksempel: Model med fede smykker, lækre jeans og t-shirten. Det giver en lækker fornemmelse af en vare som er pengene værd, isteder for en ganske alm. t-shirt (som jeg får fornemmelsen af). 


Held&lykke med webshoppen :) 

 

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristian,

Personligt tror jeg det bliver svært for dig at sælge ens-farvede t-shirts til 200kr + fragt til særlig mange mennesker. Men det er en personlig holding.

1. Skriv dine fragt-priser synligt, så folk kan få besvaret det spørgsmål allerede fra start.

- Har du fri fragt? Så skriv det alle steder :D

2. Drop Paypal det er ikke nok i DK. Snak med Epay eller anden udbyder omkring at håndtere Dankort og lign.

3. Hav flere varer på hylderne. Ensfarvede T-shirts er ikke nok.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Først! Det er en fed hjemmeside slet ingen tvivl om det, men der er et par ting som slår mig.

1. Udvalget er som andre har nævnt meget lille, i mine øjne har du kun 2 produkter, dem i Project Divided. 

2. Hvor er produkterne? Jeg sidder med en FuldHD skærm og når jeg navigerer rundt ser jeg ingen produkter på første skærmbillede nogen steder. Tror du skal nøjes med de store teaserbilleder i lookbooken og evt. på forsiden. Alle andre steder skal produkterne kastes i hovedet på mig.

3. Call to action knapperne skal gøres tydeligere. "Tiføj til kurv" "Størrelsesguide" og "Relicz" er ens (samme farver og opsætning), men Tilføj til kurv er den med mindst skriftstørrelse, og skiller sig ikke ud.

4. Handelsbetingelser skal på som link i bunden af designet ned teksten handelsbetingelser og kan med fordel følge en af de skabeloner som ligger her: https://www.google.dk/webhp?q=handelsbetingelser+skabelon så kan folk genkende opbygningen.

Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for din feedback!

-Hvor synes du at jeg skal skrive mine fragtpriser så de bliver synlige?

-Jeg har nu slettet PayPal, samt Epay siden det ikke virkede 

- Jeg arbejder på at få produceret mere tøj, men motivationen er ikke så høj når man ikke sælger noget af et gamle

Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Plazm

Tak for din feedback!

- Jeg arbejder på at få flere trøjer 

- Mystisk, jeg har en anden kollektion ud over "Project: Divided" som skulle være synlig på forsiden. Ved ikke helt hvad der sker?

- Jeg vil prøve at gøre "Tilføj til kurv" mere interessant, så den skiller sig ud :)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)