Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Formidling af "ekspresslån"

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at undersøge, hvad det indebærer at etablere en formidlingsaftale for en virksomhed.

Senariet er som følger:
Virksomheden sælger produkter til hele verden, enten direkte til kunden (B2C) eller med en forhandler som mellemled. Produktet koster mellem kr. 25.000,- og 35.000,- Produktet har en leve tid på op til 20 år 
 
Der er efterspørgsel på en eller anden form for finansiering til slutbrugeren, og det virksomheden har brug for er en løsning som de selv kan formidle ved direkte salg (og her tjene provision).
Den skal ligeledes kunne tilbydes fra forhandlerledet, således at forhandleren af produktet også kan tilbyde slutbrugeren en finansiering.
 
Mine spørgsmål går på:
Hvem kan tilbyde en sådan løsning, med øje for at det skal være internationalt (GE, velsagtens, men hvem ellers)?
Hvad kan man typisk opnå i provision?
Hvad stilles der af krav, for at f.eks GE vil indgå i en sådan aftale?
 
 

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der virkelig ikke nogen som har erfaringer med formidling af "hurtiglån" sammen med deres produkt???[:0]

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du har kapitalen, kan du jo selv finansiere dem... Det skulle der være ret gode penge i.. Men kræver selvfølgelig nok en del administration.. Blot et indspark
Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ikke selv erfaring med det, men der er en del firmaer, der bruger det. Du kan jo søge på "finans" i et eller andet kartotek over firmaer, og så ringe rundt...
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Handelsfinans, der er ejet af Danske bank,står bag en del af de løsninger der er på det danske marked. Jeg ved ikke om de begår sig internationalt, men ellers kender de måske nogen. Om provisionen kan jeg kun sige: Den er GOD!

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)