Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedsføring !

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Sidste år startede vi Jurition ApS, som på sigt skal være et juridisk rådgivningsfirma - mangler bare lige en lovændring, som allerede skulle være trådt i kraft sidste sommer - men indtil lovændringen er vi et inkassobureau.
 
Vi har fået kunder via mund til mund metoden og har præsteret en rigtig høj inddrivelsesprocent. Vi står nu i den situation, at vi naturligvis gerne vil have flere kunder, men har noget svært ved at overbevise firmaerne om vores inkassoservice. Vi har indrykket annoncer i de lokale aviser og udsendt reklamebreve, som vi også har fulgt op på via telefon - men alligevel !!!!!!
 
Vi tilbyder endda vores inkassoservice gratis i resten af 2006, så virksomhederne virkelig har mulighed for at "afprøve" os - vi arbejder naturligvis ikke helt gratis, da vi pålægger skyldneren inkassoomkostninger! Og en vigtig faktor - hos os er sekretæren også jurist
 
Har du forslag til, hvordan vi bedst får markedsført vores inkassoservice? I hvilke medier? Og hvis du mener at kunne sælge vores inkassoservice, skal du endelig blot kontakte os for drøftelse af en mulig partneraftale!
 
På forhånd tak for jeres hjælp
 
Carsten
Tlf.: 25676730
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa...

Det er en ide at tage fat i Baron & Company og få deres gratis iværksætter rådgivning. Måske de der kan komme med et par fif.
 
 
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Tak for linket
 
Jeg har kigget deres side igennem og var meget interesseret i deres gratis rådgivning, men kom til at se, at man skal møde personligt op i København - vi har kontor i Viborg men jeg vil da arbejde videre med ideen, da der da må være tilsvarende muligheder her omkring Viborg.
 
Mvh Carsten
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Jeg havde ikke lige taget højde for afstande. Så vidt jeg ved er det i samarejde med ASE de giver rådgivning. Så mon ikke ASE i Viborg egnen har samme mulighed.
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Det er i hvert fald værd at prøve !
 
Mvh. Carsten
Fra København
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 138
Fra  BARON & COMPANY reklamebureau, effektiv markedsføring i København Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten,
 
Du har ret i at vores gratis rådgivning finder sted i Kbh, men en en stribe km skal naturligvis ikke sætte en stopper for en snak om hvordan vi kan hjælpe hinanden her på Amino.dk.
 
 Giv mig et ring på fredag d. 24.2.06 efter kl. 11:00, så finder vi en løsning.
 
Mvh
/Søren
 

Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren
 
Det lyder helt kanon - jeg giver dig et kald på fredag
 
Mvh.
 
Carsten
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Vores problem har faktisk løst sig selv - vi udsendte en pressemeddelelse via http://www.pressbox.dk/ og har virkelig fået mange henvendelser
 
Det kostede 450 kr, så vil jeg klart anbefale andre i samme situation som os at prøve denne løsning ! Håber, I kan bruge tippet til noget
 
Mvh.
 
Carsten
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Jeg ville bare lige sige tak for dit tip omkring PressBox, det var lige hvad jeg manglede. Jeg har knoklet et styke tid med at nå min målgruppe på andre måder end med direct mails osv.
 
Det er dælme godt at jeg har Amino for ellers ville jeg nok aldrig have opdaget denne mulighed.
 
Endnu engang mange tak!
 
Hilsen Rikke
 
 
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Helt perfekt. Jeg håbede også, at andre kunne få gavn af det.
 
Du skriver, at du bruger direct mails - jeg ved selvfølgelig ikke, hvordan du bruger det, men husk at det i forhold til markedsføringsloven ikke er tilladt at sende uanmodede mails til private og firmaer
 
Held og lykke med PressBox.dk
 
Mvh.
 
Carsten
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)