Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beta testere søges til Backup Software til Windows 2000, Windows XP og Windows Vista.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

 

Vi er nu næsten færdig med at udvikle vores Windows software til backup af data. Vi har valgt at forsøge at gøre den så brugervenlig og forståelig (og på dansk) som over hovedet muligt, og har derfor også haft den menige bruger med i udviklingsprocessen.

 

Vi forventer at gå i final beta med den omkring den 1. marts i år, og søger derfor 30-50 uafhængige beta testere, med så forskellig opsætning af computere som muligt.

 

Vi forventer at vores udvalgte beta testere vil være aktive, og teste programmet over en periode på 2 uger, derefter udfylde et skema som vi tilsender, og returnere til os efter de 2 ugers test periode er overstået.

 

Er du interesseret, så kopier og udfyld nedenstående informationer, og send som email senest 15. februar 2008 til:

beta_amino@bendani.dk

Så hører du fra os når vi har udvalgt de testere vi har brug for. Alle får selvfølgelig svar, og alle oplysninger der gives til os behandles med diskretion som personlige oplysninger, og vil kun benyttes til denne beta test.

 

Alle udvalgte aktive beta testere vil som tak for hjælpen, modtage det fulde produkt kvit og frit, efter release, hvilket vil være i midten af april i år. (Værdi 599,00 kr.) Vi vil ikke bede om din adresse før det tidspunkt.

 

På forhånd mange tak for interessen.

 

Med venlig hilsen

Dan Nielsen

Bendani Software

 

_________________________________________

 

Navn & Email:

 

Alder:

 

Computer bruger i antal år:Jeg betegner mine evner som computer bruger som:

__ Begynder

__ Øvet

__ Freak / gamer

__ Almindelig bruger

__ Total besat

__ Nørd / teknisk interesseret

 

Computer opsætning jeg vil teste softwaren på:

CPU:

RAM:

Harddisk størrelse:

 

Operativsystem / version:

Windows:

 

Hvor meget data har jeg i dag liggende på computeren:

 

Hvor tit tager jeg backup:

 

Hvordan:

 

Hvor tit synes jeg at jeg burde tage backup J:

 

_________________________________________

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)